قیمت دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر

قیمت دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر، دستگاه پرکن پودری دارای سرعت و قدرت بالا بوده و می تواند با فشار زیاد عمل پر کردن را انجام دهد. قیمت این دستگاه اتوماتیک بر اساس کیفیت و سایز و مدل آن مشخص می شود. در بازار انواع دستگاه پرکن پودری کوچک و بزرگ موجود می باشد که هر کدام کارایی و امکانات خاص خود را دارند و در محیطی مشخص استفاده می شوند. دستگاه ميکسر پودر، ريبون بلندر يا مخلوط کن پودرهاي خشک، جهت مخلوط و يکنواخت نمودن چند نوع پودر، با نسبت هاي معين و به صورت کاملا يکنواخت و همگن مي باشد.

قیمت دستگاه پرکن پودری همراه ریبون بلندر 
در خط تولید و بسته بندی مواد پودری، دستگاه پرکن و میکسر از جمله ماشین آلاتی است که برای عرضه محصول به بازار مصرف، ضروری بنظر می رسد. دستگاه هاي پرکن و ميکسر در حجم هاي مختلف طبق نياز مشتريان قابل سفارش براي ساخت مي باشند. قیمت این دستگاه اتوماتیک بر اساس کیفیت و سایز و مدل آن مشخص می شود. هر چه سایز بزرگتر باشد مسلما نرخ بالاتری هم دارد. در بازار انواع دستگاه پرکن پودری کوچک و بزرگ موجود می باشد که هر کدام کارایی و امکانات خاص خود را دارند و در محیطی مشخص استفاده می شوند.

مشخصات فني دستگاه ميکسر پودر (ريبون بلندر)

ساختار دستگاه ريبون بلندر به صورت افقي است و داراي مخزني U شکل، ثابت و بدون گردش مي باشد و داراي پره هايي چرخان و مارپيچ مي باشد. ريبون ها به معناي روبان داراي دو نوع هستند که شامل ريبون هاي داخلي و ريبون هاي خارجي مي باشند. اين ريبون ها در جهت مخالف با يکديگر به صورت شعاعي و جانبي مي چرخند و موجب مخلوط، يکنواخت و همگن شدن پودرهاي خشک با يکديگر مي گردند. اين عمل با قدرت گرفتن از نيروي شفت متصل به موتور گيربکس انجام مي شود. اين دستگاه مي تواند پودرهاي خشک را از 6 الي 20 دقيقه به طور کامل مخلوط نمايد و همچنين مي تواند در کارگاه ها با توليدات متوسط يا کارخانه هايي که توليد در سطح بالا دارند استفاده شود. قیمت دستگته پرکن پودری همراه ریبون بلندر
نکته بسيار مهم براي توليد محصولات اين است که ترکيب مواد هاي اوليه بايد به صورت يکنواخت باشد و اين دستگاه مي تواند اين نياز را به طور کامل برآورده نمايد.

نکاتي براي استفاده از دستگاه ريبون بلندر

براي استفاده از اين دستگاه نياز است از پودرهاي خشک استفاده شود و پودرهايي که داراي رطوبت هستند قابل استفاده در اين دستگاه نمي باشند.
براي آنکه اين دستگاه مخلوطي کاملا يکنواخت و همگن از پودر را به شما دهد نياز است 40 تا 100 درصد مخزن را از پودر پر کنيد تا روي پره ها را بگيرد.
براي اينکه در گرفتن مجوز هاي لازم براي سازمان غذا و دارو براي ارسال محصولات به بازار به مشکل نخوريد، نياز است از دستگاه استيل از جنس استنلس 304 نگير مرغوب استفاده کنيد و اگر مواد شما خورندگي داشته باشد نياز است تا دستگاهتان را با استيل 316 سفارش دهيد.
براي شست و شوي مخزن دستگاه نبايد از شوينده هاي غير مجاز استفاده نماييد
زماني پودر را به داخل دستگاه بريزيد که دستگاه حتما خواموش باشد.
امکان استفاده از دستگاه جهت مخلوط نمودن پودر هاي مختلف با اندازه متفاوت وجود دارد.
براي تخليه پودر بايد بخش خروجي را زماني که دستگاه روشن و در حال کار است باز نماييد که پودر کاملا بتواند تخليه گردد.
براي شست و شوي مخزن دستگاه نبايد از شوينده هاي غير مجاز استفاده نماييد.

نحوه کارکرد دستگاه ميکسر پودر

اين دستگاه درون مخزن خود داراي 2 گروه پره يا تيغه گردان است که در نهايت به يک شفت محکم متصل شده اند. اين پره ها مي توانند موادي که داخل مخزن ريخته مي شود را به صورت کاملا يکنواخت با هم مخلوط نمايند. با زدن دکمه استارت دستگاه نيروي موتور به شفت دستگاه منتقل شده و شفت دستگاه مي تواند پره هاي کوچک و بزرگ دستگاه را به حرکت در آورد.

در مرحله اول پره هاي کوچک، پودر خشک داخل دستگاه را به کناره هاي مخزن هدايت مي نمايند و پره هاي بزرگ با گردش دوراني پودر را به سمت مرکز مخزن هدايت مي کند. گيربکس و موتور دستگاه ميکسر پودر، عموما در پشت مخزن و متصل به شفت دستگاه قرار دارند.

متناسب با نوع پودر و ظرفيت دستگاه، مقدار قدرت موتور تعيين مي شود. در نهايت براي خروج مواد، در بخش زيرين و مرکزي دستگاه، بخش خروجي مواد قرار دارد که به صورت دستي به ميزان دلخواه مي تواند باز يا بسته شود. که تمامي مخازن داراي ظرفيت واقعي هستند و درصد خطاي صفر دارند. اين دستگاه ها مي تواند در 10 الي 15 دقيقه پودر را به صورت کاملا يکنواخت مخلوط نمايند
شماره تماس واحد فروش مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :
09129593215 مهندس رهبری 
09129212294 مهندس مددخانی