خرید دستگاه اتومات پرکن مایعات غلیظ

خرید دستگاه اتومات پرکن مایعات غلیظ،  بعضی از مواد مایع همچون مایعات غلیظ را نمی توان با استفاده از روش ثقلی – تزریق به روش نیروی جاذبه – پر کرد و نیاز به مکانیزم دیگری است که بتوان با نیروی بیشتری نسبت به نیروی جاذبه به پرکردن این دسته از مایعات در ظروف بسته بندی اقدام نمود. دو مکانیزم برای این منظور وجود دارد. مکانیزم پرکن سیلندر پیستونی و مکانیزم پرکن پمپی. 

 خرید دستگاه اتومات پرکن مایعات غلیظ 

راه اندازی خط تولید و بسته بندی مایعات با چالش هایی از قبیل انتخاب دستگاه مناسب و متناظر با نوع مایع تولیدی است . برای عبور از این چالش و انتخاب دستگاه بهینه، مشاوره با کارشناسان خبره در این زمینه می تواند راهگشا باشد. اینکه قیمت این دستگاه ها چقدر می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل را می توان مشخصه های فنی دستگاه دانست. برای نمونه تعداد نازل و نیز حجم مخزن دستگاه را می توان در این باره تاثیرگذار دانست. متخصصین کارآمد در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در تمامی زمینه ها از طراحی تا نصب و راه اندازی خطوط با شما همراه خواهند بود. ماشین آلات تولیدی در این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله ارائه می گردد.

 

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

مایعاتی که دارای گرانروی و یا ویسکوزیته (مقاومت ماده در برابر جاری شدن) زیادی هستند، جز مایعات غلیظ دسته بندی می‌شوند. برخی از انواع این مایعات عبارتند از: روغن های شیمیایی با غلظت بالا، گریس، مواد دارویی (شربت) با غلظت بالا ، عسل، شیره خرما، برخی مرباها

هر نوع مایعی که ویسکوزیته‌ی بالا دارد توسط پرکن مایعات غلیظ پر می‌شود، به طور کلی دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستگاهی برای پر کردن عسل تا مایع ظرفشویی است . به دلیل حساسیت بالا در حجم و مقدار این مایعات، بهترین روش برای پرکردن آنها، مکانیزم سیلندر پیستونی است.

یکی از مهم ترین نیازهای خطوط تولید در زمان بسته ‌بندی ریختن مایعات در ظروف و بطری‌ها می‌ باشد که با استفاده از دستگاه پرکن مایعات این عمل ضمن برخورداری از دقت و سرعت بالا، به صورت ساده، موثر و بدون دردسر انجام می‌گردد. 

 

استفاده از ماشین آلات پرکن ضمن افزایش بهره وری کمک زیادی به دقت بسته بندی می کند. مایعات مختلف به منظور ریخته شدن در ظروف و بطری ها نیازمند روشی هست که ضمن داشتن دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سری داشته باشند.

دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

 

 در مرحله اول شیر قبل از سیلندر پیستون باز شده و مواد به داخل سیلندر می ریزد . این فرمان می تواند با یک تایمر ، چشم الکترونیکی و یا شاسی صادر شود . وقتی سیلندر از مواد پر شود شیر بسته می شود و دستگاه آماده پر کردن است . وقتی اپراتور شاسی فرمان را فشار می دهد شیر های نازل ها باز شده و پیستون شروع به حرکت می کند و به داخل سیلندر فرو می رود . با شروع حرکت پیستون ، مواد داخل سیلندر تحت فشار قرار میگیرند و از لوله نازل به داخل ظرف میریزد و این عمل برای هر  بار پر کردن مواد تکرار می شود . دستگاه پرکن هم قادر به نصب دربگذار و دربند است و از این لحاظ با دیگر دستگاه پرکن مایعات تشابه دارد .

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید:

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری