فروش دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات شیمیایی

 فروش دستگاه پرکن  اتوماتیک مایعات شیمیایی، در بین دستگاه های بسته بندی مختلف و انواع ماشین آلات پرکن ، یکی از دستگاه های پرکاربرد، دستگاه پرکن مایعات می باشد. با استفاده از پرکن مایعات غلیظ می توان بسته بندی های مناسب تری را در صنایع مختلف و علی الخصوص صنایعشیمیایی ارائه نمود. عملیات پر کردن در دستگاه های پرکن مایعات با دقت و سرعت بالایی انجام می گیرد.

 فروش دستگاه پرکن  اتوماتیک مایعات شیمیایی

 

 دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک در مدل های و فیچرهای مختلف قابل طراحی و تولید می باشد که هرکدام ازاین پارامترها باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه پرکن مایعات می گردد. جهت اطلاع از قیمت دقیق دستگاه پرکن مایعات  با پشتیبانی تماس حاصل نمایید. 

در صورتی که قصد خرید یک دستگاه پرکن مایعات دارید توصیه می شود با شماره مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز مندرج در انتهای مطلب تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره تخصصی در رابطه با نوع دستگاه متناسب با تولید خود را دریافت نمایید. 

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات جهت تزریق انواع مایعات رقیق یا مایعات غلیظ در ظروف مختلف به کار می رود. تعریف کلی مایعات رقیق مایعاتی می باشند که حداکثر ویسکوزیته آنها کمتر از ویسکوزیته روغن زیتون است. از این نوع  پرکن می توان برای پرکردن آب معدنی، اسید، دوغ،آب باتری، سفید کننده ها ،نوشیدنی های طمع دار، مایعات شیمیایی، غذایی، دارویی و غیره می توان اشاره کرد. 

دستگاه  می تواند به درخواست مشتری پر کن تک نازله، دو نازله، چهار نازله و شش نازله و غیره…. می باشد.نسبت به ظرف مشتری و ظرفیت مورد نیاز مشتری ماشین های متفاوتی قابل ساخت است. این نوع ماشینها در  دسته کلی ثقلی – حجمی ،سیلندر و پیستونی ،و، و پمپ وتایمری  توسط این شرکت تولید می شوند و در هر مورد بسته به نوع مواد ،ظرف ،حجم تزریق و دقت نوع پرکن متفاوت خواهد بود.

دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات، دستگاه بسیار پرکاربرد و ویژه در صنعت محسوب می شود. انواع مختلفی از مواد را با استفاده از دستگاه های مناسب می توان در درون ظرف های مخصوص، بسته بندی کرد.  این دستگاه با مکانیسم فوق العاده ای که دارد، بهترین انتخاب برای بسته بندی مایعات است.

دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات  : 

دستگاه پرکن اتوماتیک را با نوار نقاله و دربندی تجهیز می‌نماید تا بسته بندی مایعات با حداقل نیروی انسانی تا مرحله لیبل زنی انجام پذیرد. دستگاه دربند در انتهای خط نصب می‌شود تا پس از اینکه اپراتور درب گذاری ظروف یا بطری محصول را به صورت دستی انجام داد، دستگاه دربند به صورت اتوماتیک درب محصول را ببندد. برای دخالت کمترِ اپراتور، می‌توان با ساخت و نصب دستگاه درب گذار بر روی خط بسته بندی مایعات، درب گذاری بطری‌ها را نیز به وسیله ماشین درب گذار انجام داد.

تهیه خط کامل پرکن مایعات یکی از شرایط لازم بسته بندی با کیفیت با تیراژ انبوه است. تولید کنندگان محصولات مایع به کمک پرکن مایعات اتوماتیک می توانند تا 2000 بطری 1 لیتری را با درصد خطای 0/1 در هر ساعت پر کنند.از مهم ترین مشخصه های یک دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک می توان به نوار نقاله برای انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پرکردن همزمان 4 الی 12 ظرف، درب گذاری و درب بندی در دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک توسط سنسورهای تعبیه شده اشاره نمود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی 
09129593215 مهندس رهبری