فروش دستگاه پرکن آبمیوه پاکتی و دربند تریگر

قیمت دستگاه پرکن آبمیوه پاکتی و دربند تریگر، دستگاه پرکن مایعات در ابعاد و با مکانیزم های مختلف به خدمت صتایع غذایی گمارده شده اند. این دستگاه ها مخصوصا نوع اتوماتیک آن با حذف دخالت اپراتور محصولی بهداشتی تر ارائه می کند. دستگاه پرکن مايعات جهت انتقال انواع مايعات اعم از مايعات غذايي مانند خامه هاي شيريني، روغن، روغن کنجد، شکلات، شيره، عسل، و انواع روغن هاي خوراکي و آب معدني و همچنين انتقال مايعات شيميايي به ظروف و بطري ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد 

قیمت دستگاه پرکن آبمیوه پاکتی و دربند تریگر

دستگاه پرکن مایعات غلیظ در مدل های و فیچرهای مختلف قابل طراحی و تولید می باشد که هرکدام ازاین پارامترها باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ میگردد. جهت اطلاع از قیمت دقیق دستگاه پرکن مایعات غلیظ با پشتیبانی تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما راهنمایی و قیمت دقیق پرکن مایعات غلیظ را به شما اعلام خواهند کرد. شماره مشاورین واحد فروش ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید در انتهای مطلب آورده شده استدر صورتی که قصد خرید یک دستگاه پرکن مایعات غلیظ دارید توصیه می شود با شماره های زیر تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

دستگاه پرکن آبمیوه و دربند تریگر 

دستگاه پرکن آب ميوه اين قابليت را داشته، که بتوان توسط اين دستگاه بطري ها با ارتفاع مختلف را پر و بسته بندي نماييد، زيرا آب ميوه را در مدل هاي مختلف شيشه در سايز بندي مختلف بسته بندي مي کنند. دستگاه هاي پرکن آب ميوه داراي نازل هاي متعددي نيز بوده، که مي توان با استفاده از آنها تعداد بطري هاي بيشتري را در هر مرحله پر نمايند. دستگاه هاي پرکن آب ميوه را معمولا طوري طراحي نموده اند، که مي توان توسط آنها آب ميوه را با سرعت بسيار زيادي درون شيشه و بطري پر نمود. قابلیت درب گذاری اتوماتیک بطری ها و پاکت های آبمیوه سبب ساز بهداشتی عرضه شدن به بازار خواهد گردید.

دستگاه دربند تریگر :

دستگاه دربند خطی دو هد باتکنولوژی سروو موتور و بال اسکرو متناسب برای بستن درب های انواع بطری متناسب بانیاز مشتری. دارای قابلیت تنظیم برای بستن درب بطری هایی با ابعاد مختلف همچنین تمامی قطعات این دستگاه از استیل ۳۰۴ تولید شده اند. تابلوی برق این دستگاه بادرایور ESTUN و لوازم جانبی اشنایدر به همراه PLC وHMI با منوی فارسی می باشد.

مزایای استفاده از دربند تریگر عبارتند از :

دارای کلاچ هرزگرد مگنتی و یا مکانیکی جهت جلوگیری از خراب شدن درب ها و کم کردن ضایعات بطری و درب

تمامی تنظیمات درببندی توسط سرووموتور و plc بدون تغییر مکانیکی انجام میشود

متناسب برای بطری های گرد و یا چهارگوش

دارای مکانیزم HOLDBOTTLE

قابلیت تنظیم هدها برای ظروف ۲۵۰ گرمی الی ۴ لیتری

استهلاک پایین و تعمیر نگهداری ساده

کاربری و تنظیمات ساده و تعویض آسان هدها

دارای سنسور ورود و خروج بطری

امکان نصب درب گذار بالابر درب جهت خطوط تمام اتوماتیک

 

امکان نصب بر روی کانوایر دستگاه پرکن و یا نصب بصورت مجزا بر روی کانوایر

دستگاه پرکن آبميوه در حالت کلي به سه نوع تقسيم مي شود :

  •  دستگاه پرکن آبميوه رقيق
  • دستگاه پرکن آبميوه غليظ
  • دستگاه پرکن آبميوه پالپ دار

براي پرکن هر يک از انواع اين آبميوه ها از دستگاه متفاوتي استفاده مي گردد . همچنين نوع بطري استفاده شده در بسته بندي و جنس آن در انتخاب دستگاه نقش دارد. ظرفيت توليد عامل ديگري است که نوع دستگاه و ميزان سرمايه لازم جهت خريد دستگاه را مشخص مي کند .

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی