دستگاه ارزان پرکن وزنی اتوماتیک جوش شیرین

 دستگاه ارزان پرکن وزنی اتوماتیک جوش شیرین، جوش شیرین و کاربرد های آن، از دیرباز و گذشته های دور شناخته شده مورد استفاده قرار گرفته است. اهمیت این ماده شیمیایی در صنایع مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست. جوش شيرين موارد مصرف زيادي به ويژه در صنايع غذايي و دارو دارد. راه اندازی خط تولید و بسته بندی جوش شیرین، کسب و کاری است که می توان بر روی سود آوری آن حساب باز نمود.  

دستگاه ارزان پرکن وزنی اتوماتیک جوش شیرین

دستگاه های پرکن پودری با مکانیزم اتوماتیک و نیمه اتومات طراحی و تولید می شوند. در این میان دستگاه های پرکن پودری با دو شیوه متفاوت عملکردی پرکن حجمی و وزنی طراحی و عرضه می گردند. دستگاه های پرکن توزین دار برحسب وزن پودر در هر بسته بندی تنظیم می شود. برای خرید هر دستگاه خط تولید یا بسته بندی مطالعه بر روی شرکت های تولید کننده از ملزومات است.

برندهایی که دارای تضمین کیفیت هستند ازجمله گزینه های درست سرمایه گذار خواهند بود. شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با پرسنلی متعهد انواع ماشین آلات خط تولید و بسته بندی را با قیمتی مناسب و گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله طراحی و به بازار عرضه نموده است. شماره مشاورین شرکت جهت سهولت دسترسی در پایان متن درج شده است.  خرید دستگاه پرکن پودری اتوماتیک و بسته بندی جوش شیرین

مواد اولیه تهیه پودر جوش شیرین :
جوش شيرين به طور طبيعي در سنگ معدن وجود دارد، اما اغلب بعد از استخراج، تغييراتي در قالب فرآيند شيميايي روي آن اعمال مي‌شود. سنگ معدن را تا زماني که به خاکستر سودا تبديل شود حرارت مي دهند و سپس با دي اکسيد کربن ترکيب مي کنند تا جوش شيرين ايجاد شود. جوش شيرين طبيعي نيز هنوز در دسترس است و به شکل ناکوليت استخراج مي شود. ناکوليت طبيعي ترين شکل بي کربنات سديم است که هيچ افزودني شيميايي ندارد.

کاربرد جوش شيرين 

  • صنايع غذايي: توليد نوشابه‌هاي گازدار، كيك، كلوچه، نان صنعتي و غيره.
  • صنايع آرايشي و بهداشتي: توليد خمير دندان، پاك كننده‌هاي خانگي به عنوان ساينده و پاك كننده ملايم
  • صنايع نساجي: براي به عمل آوردن نخ‌هاي پشمي و ابريشمي
  • صنايع دام و طيور: به عنوان مكمل خوراك دام و طيور در جيره غذايي آنها
  • صنايع اطفاء حريق: در پودرها و خاموش كننده‌ها
  • صنايع پليمر: به عنوان كاتاليزور و تصفيه كننده

روش تهيه جوش شيرين

به طور طبيعي جوش شيرين در چشمه‌ هاي آب معدني يافت شده و به طور مصنوعي از سنتز حاصل مي‌ شود.
سنتز بي کربنات سديم به روش صنعتي، در اين فرآيند از کربنات سديم استخراج شده به شکل سنگ ترونا استفاده مي شود. به اين صورت که خاکستر سودا در آب حل شده و با دي اکسيد کربن واکنش مي دهد. سديم هيدروژن کربنات به صورت رسوب به عنوان محصول نهايي اين واکنش مي باشد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری