خريد دستگاه ارزان پرکن اتوماتيک سس

خريد دستگاه ارزان پرکن اتوماتيک سس، در خطوط توليد و بسته بندي مايعات، دستگاه هاي پرکن از اهميت بالايي برخوردارند. صنايع غذايي فعال در زمينه توليد و بسته بندي جهت ارائه مواد توليدي به بازار عرضه بصورت بهداشتي نيازمند به دستگاه هاي پرکن استاندارد هستند. انتخاب دستگاه پرکن مناسب براي خط توليد مي تواند براي سرمايه گذار چالش برانگيز باشد. با توجه به سرعت و دقت بالايي که دستگاه هاي پرکن در خطوط توليد و بسته بندي دارند باعث افزايش توليد و بالا بردن راندمان توليد خواهند گرديد. 

خريد دستگاه ارزان پرکن اتوماتيک سس 

دستگاه هاي پرکن متنوع با کارايي و جنس و ابعاد متفاوت طراحي و به بازار عرضه گرديده است. براي انتخاب دستگاه پرکني که متناظر با نياز توليد باشد مي بايست مطالعه و مشاوره انجام پذيرد تا نتيجه مطلوب حاصل گردد. مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز، طراح و سازنده ماشين آلات خط توليد و بسته بندي است که دستگاه هاي با کيفيت و استاندارد جهاني طراحي و عرضه مي نمايد. ماشين آلات توليدي اين مجموعه با گارانتي 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه مي گردد. جهت کسب اطلاع از قيمت دستگاه ها و مشاوره در خصوص طراحي خطوط مي توانيد با شماره هاي مندرج در انتهاي مطلب در ارتباط باشيد.

دستگاه پرکن سس:

دستگاه پرکن سس امروزه از جمله دستگاه هايي است که در اکثر کارخانه هاي پيشرفته وجود دارد. اين مدل از دستگاه هاي پرکن سس توسط معتبرترين شرکت هاي ايران و با کيفيتي بسيار عالي طراحي و توليد مي شوند. البته دستگاه هاي پرکن دستي، خانگي و کوچک نيز وجود دارند که آن ها را براي کسب و کار هاي خانگي و کارگاه هاي کوچک طراحي کرده اند. 

دستگاه پرکن مايعات غليظ

خطوط توليد صنايع غذايي به کمک دستگاه پرکن مايعات در کوتاه ترين زمان ممکن، انواع سس ها را بسته بندي مي کنند. فرايند ريختن مايعات غليظ در درون ظرف از جمله مهمترين مراحل آماده سازي انواع سس است که حتماً بايد توسط پرکن مايعات غليظ انجام شود.

دستگاه پرکن مايعات غليظ بدون هيچ دردسري، تعداد زيادي از ظروف سس را با دقت و کيفيت بالا بسته بندي مي کند. فرايند پر کردن مايعات غليظ به دليل ويسکوزيته بالايي که دارند، کمي سخت تر است به همين خاطر بدون استفاده از اين دستگاه، تصور پرکردن مايعات غليظ غير ممکن است.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خريد :

09129593215 مهندس رهبري

09129212294 مهندس مددخاني