قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی تخم شربتی

قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی  تخم شربتی، بازار پر رونق نوشیدنی ها در فصول گرم سال مستلزم راه اندازی خط تولید و بسته بندی مکانیزه  مورد تایید وزارت بهداشت خواهد بود. دستگاه های پرکن مایعات در خطوط  بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردارند. این دستگاه ها با توجه به مکانیزمی که دارند عامل دخالت دست را حذف می کنند و با توجه به دقت بالایی که دارند مانع از هدر رفت مواد تولیدی می گردند.      

قیمت دستگاه پرکن نوشیدنی  تخم شربتی 

 

 دستگاه های پرکن مایعات بر اساس مکانیزم عملکردی و تعداد نازل های تعبیه شده ، همچنین جنس مواد بکار رفته در تولید، قیمت گذاری می گردند. جهت اطلاع از مکانیزم عملکرد دستگاه و قیمت دستگاه پرکن می توانید با شماره مشاورین مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید. دستگاه های تولید شده در مجموعه ماشین  سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله ارائه می گردند. 

تا ریخچه استفاده از نوشیدنی تخم شربتی  :

تخم شربتی، تخم گیاه ریحان کوهی (با نام علمی است که با نامهای بادروج و بادرود نیز شناخته می‌شود.این گیاه مانند ریحان است اما برگهای زبرتر و بوی کمتری دارد. همچنین در هوای گرم عطر و طعم خود را تا حد زیادی از دست می‌دهد؛ بنابراین به عنوان سبزی خوردن کاربرد ندارد. بذر این گیاه در درست کردن شربتها استفاده می‌شود و به همین دلیل در زبان عامه تخم شربتی خوانده می‌شود باور عامه بر این است که تخم شربتی در رفع عطش مؤثر و در تابستان خنک است و باعث لاغری می‌شود.

دستگاه پرکن شربت تخم شربتی و عملکرد :

 

دستگاه پرکن تخم شربتی مجموعه کامل از ماشین آلات برای تولید نوشیدنی تخم شربت می باشد. دستگاه از قسمت پرکن مجهز به چند  نازل می باشد با دو مکانیزم ،  نیمی از نازلها مخصوص مایعات رقیق و نیمی دیگر  نازل غلیظ پرکن طراحی و تولید گردیده است. بخش اول برای پرشدن شربت رقیق می باشد و بخش دوم برای تخم شربتی غلیظ . بعد از پر شدن شربت مقدار افزودن تخم شربت را از طریق سیلندر پیستون تنظیم می شود.

دستگاه ثقلی که محبوب‌ترین مدل برای پرکردن مایعات به حساب می‌آید، مکانیسم مخصوص به خود را برای فعالیت دارد. به طوری که مایع رقیق در مخزن در نظر گرفته شده در بالای دستگاه قرار می‌گیرد و سپس به‌ واسطه نازل یا نازل‌هایی که دستگاه دارد، به سطح پایین‌تری منتقل می‌شود. دقت داشته باشید که ظروف باید در زیر نازل‌ها قرار گیرند تا مایع پس از خروج، به آن‌ها وارد شود. باید متذکر شد که این دستگاه سنسور دارد و نازل‌ها به طور اتوماتیک بطری‌ها را شناسایی می‌کنند تا بتوانند مایع یا سیالات را داخل آن‌ها بریزند. 

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی برای پر کردن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ استفاده می شودسیلندرهایی بسته به تعداد نازل ها با حجم های کاملاً یکسان ساخته و بر روی دستگاه سوار می گردد. این سیلندر ها به شیرهایی دو طرفه مجهز هستند. یک راه شیر به مخزن تغذیه دستگاه مرتبط بوده و راه دوم شیر با نازل در ارتباط می باشند. هنگامی که پیستون به سمت عقب حرکت می کند (لازم به توضیح است که  پیستون به دو صورت مکانیکی و یا پنوماتیکی قابلیت حرکت پیدا می کند) درون سیلندر خلا ایجاد شده و همزمان شیری که به مخزن راه دارد باز شده و فشار مکش باعث میشود مواد به داخل سیلندر مکیده شود.

چون حجم سیلندرها کاملا باهم برابر است حجم مواد وارد شده به داخل سیلندرهای دستگاه نیز کاملا با هم برابر می شود. در مرحله دوم پیستون به طرف جلو حرکت کرده و همزمان ورودی مخزن بسته شده و خروجی نازل باز می شود در نتیجه فشار پیستون، مواد داخل سیلندر به داخل نازل و از آنجا به طرف ظرف هدایت می گردد .

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری 

09129212294 مهندس مددخانی