فروش دستگاه پرکن مايعات و شيرينگ پک

فروش دستگاه پرکن مايعات و شيرينگ پک، بسته بندي به وسيله ي نايلون شيرينگ يکي از ارزان ترين و سريع ترين روش هاي بسته بندي محسوب مي شود. به کمک اين روش بسته بندي مي توان انواع مواد غذايي نظير نوشابه، آب معدني، شير، دوغ، ظرف هاي غذا و … را بسته بندي کرد. همچنين مي توان به کمک دستگاه شيرينگ پک مواد غذايي مواردي ديگري نظير بسته هاي خرما، کلوچه و بيسکويت را نيز بسته بندي کرد.

فروش دستگاه پرکن مايعات و شيرينگ پک

قيمت دستگاه‌هاي شيرينگ با توجه به ظرفيت و حجم توليد و تکنولوژي استفاده شده متغير است و انواع مختلفي دارد. مشاوره در انتخاب درست دستگاه مي تواند راهگشا گردد. مشاورين مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز در در تمام مراحل طراحي خطوط توليد و  بسته بندي تا نصب و بهره برداري همراه سرمايه گذار محترم خواهند بود. شماره هاي تماس مشاورين در انتهاي مطلب آورده شده است. تمامي دستگاه هاي توليدي در اين مجموعه با گارانتي 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه مي گردند.
کاربرد دستگاه شيرينگ پک در صنايع بسته بندي :
دستگاه شيرينگ در صنايع بسته بندي کاربردهاي متعددي دارد و براي بسته بندي انواع محصولات به کار مي رود. از جمله مي توان به بسته بندي مواد غذايي در صنايع غذايي و ساير صنايعي که نياز به بسته بندي محصولات خود دارند، اشاره کرد. بيشترين و مهم ترين کاربرد دستگاه شيرينگ، در صنايع غذايي و براي بسته بندي مواد غذايي است. به دليل اينکه مواد غذايي به طور مستقيم با سلامت انسان ارتباط دارد، بسته بندي و پلمپ مواد غذايي به وسيله دستگاه شيرينگ اهميت زيادي پيدا مي‌کند. 
عملکرد دستگاه شيرينگ پک مواد غذايي
دستگاه شيرينگ پک از جمله دستگاه هاي بسته بندي مرحله نهايي (final packaging) مي باشد. از اين دستگاه جهت بسته بندي چند تايي و يا تکي محصولات استفاده مي شود. اين دستگاه حتي براي محصولاتي که داري بسته بندي دوم کارتوني (cartooning packaging) نيز هستند استفاده مي شود. مهم ترين مزيت اين نوع بسته بندي امکان حمل و نقل آسان، انبارش آسان و محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت مي باشد.
در اين دستگاه از نايلون يا فيلم شيرينگ جهت بسته بندي استفاده مي شود. خاصيت نايلون شيرينگ بصورتي مي باشد که با در معرض حرارت قرار گرفتن شروع به جمع شدن مي کند. عملکرد دستگاه به اينصورت است که نايلون شيرينگ حول محصول کشيده شده و دو طرف آن دوخت خورده و سپس محصول به درون تونل حرارتي انتقال داده مي شود. نايلون در تماس هواي داغ با دمايي متناسب  با توجه به ضخامت نايلون) شروع به جمع شدن کرده و تا حد امکان به محصول نزديک مي شود
ويژگي هاي دستگاه شيرينگ پک
بدنه و استراکچر از پروفيل ضخيم و ورق هاي فولاد مبارکه
رنگ دستگاه از الکترواستاتيک ، مقاوم در برابر حرارت ، ضربه و خش
تابلو برق از جنس کره (به درخواست شما قابل تغيير مي باشد)
آبکاري کرم و گالوانيزه ،قطعات داخلي
داراي اينورتر جهت کنترل دور الکتروموتور
دراي پايه و چرخ هاي گردان و ترمز دار جهت جابه جايي و حمل و نقل آسان
قابليت دو گانه سوز شدن دستگاه (گاز يا گازوئيل و برق)
سيستم حرارت مرکزي و تعويض آسان المنت
داراي کنترل دما در تونل و بهينه سازي مصرف انرژي
استفاده از مرغوب ترين سيلندر هاي باد، جک و شير هاي پنوماتيک
دو جداره بودن تونل و کوره دستگاه جهت به حداقل رساندن انرژي
داراي سيستم اپراتور آسان و محافظ هوشمند
نصب دوخت و برش حرارتي به صورت همزمان با قابليت تفلون بودن سيستم دوخت و برش
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خريد :
09129212294 مهندس مددخاني 
09129593215 مهندس رهبري