فروش دستگاه پرکن اتوماتیک روغن خوراکی ذرت

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک روغن خوراکی ذرت، روغن هایی که امروزه برای پخت غذا استفاده می شوند دو نوع مایع و جامد از نظر حالت یا فاز می باشند. روغن های جانوری دارای ترکیبات سیر شده شیمیایی می باشند و در دسته روغن های جامد می باشند. اما روغن های گیاهی که روغن های مایعی می باشند ماهیت متفاوتی دارند. این روغن ها دارای ترکیبات سیر نشده ای می باشند که سبب می شود در دمای اتاق حالت فیزیکی این روغن ها مایع باشد.

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک روغن خوراکی ذرت 

 

دستگاه پرکن مایعات غلیظ ، دستگاهی است که برای تزریق روغن خوراکی به درون ظروف بسته بندی استفاده می شوند. این دستگاه ها در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و عرضه می گردد. مسائله ای که برای طراحی خط تولید و بسته بندی روغن باید در نظر داشت ظرفیت تولید روزانه است که متناسب با آن دستگاهی متناظر با حجم تولید و تعداد نازل های تعبیه شده در دستگاه را راه اندازی نمود. 

برای گذر از چالش های پیش رو در راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی می توانید با کارشناسان مجرب ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید. این مجموعه انواع ماشین آلات خط تولید و بسته بندی را با ضمانت 24 ماهه . پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله جهت اورهال نگه داشتن خطوط ارائه می نماید. 

انواع دستگاه های پرکن روغن های مایع خوراکی :

دستگاه های پرکن با سه مکانیزم متفاوت تولید می گردندکه می توان متناسب با غلظت و حساسیت مایع تولیدی هر یک از این دستگاه ها را برای خط تولید انتخاب نمود. دستگاه های پرکن مایعات رقیق که اغلب با مکانیزم وزن و ثقل مایع کار می کنند دستگاه های ساده هستند که با قیمتی مناسب در بازار موجود هستند.

برای تزریق مایعات غلیظ در ظروف بسته بندی از دستگاه های پرکن با مکانیزم پمپی ، سیلندر پیستونی و وکیومی استفاده می شود. این دستگاه ها برای مایعاتی که دارای غلظت و ویسکوزیته بالا هستند و در دمای محیط به صورت روان نیستند بکار گرفته می شوند.

روغن های گیاهی خوراکی از نوع نیمه رقیق را می توان با مکانیزم خودکار یا نیمه  اتومات در  هر سه سیستم طراحی نمود.

مشخصات دستگاه های پرکن روغن خوراکی : 

نازل های تعبیه شده در دستگاه می تواند متغیر بوده و می توان از یک الی ده نازل را به صورت خطی بر روی دستگاه جاسازی نمود. برای سهولت عملیات پرکنی، دستگاه به صورت نوار نقاله با طول سه متر که از جنس استیل بوده و مجهز به اینورترساخته شده است. 

اینورتر دستگاهی است که به صورت خودکار مقدار فشار و بار وارده بر موتور را مشخص کرده و مناسب با آن جریان موتور را تنظیم می کند. که این عمل موجب کاهش مصرف برق، کاهش هزینه، طولانی شدن عمر موتور را سبب می گردد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی