فروش دستگاه گریس پرکن پمپی

فروش دستگاه گریس پرکن پمپی، گریس از مشتقات نفت و با غلظت بالا و بصورت مایع و نیمه جامد برای روان کاری استفاده می شود. پرکردن گریس به روش های معمولی و سنتی با مشقت زیاد و هزینه های بالایی همراه است به همین جهت امروزه از دستگاه های پرکن گریس جهت تزریق ماده درون ظروف استفاده می شود. این دستگاه ها سرعت تولید و بسته بندی را به طرز شگفت انگیزی بالا می برند.

فروش دستگاه گریس پرکن پمپی 

مهندسین طراح، ماشین آلات خط تولید و بسته بندی دستگاه پرکن گریس را در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ابعاد مختلف تولید و طراحی نموده اند. جهت اخذ مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان و طراحی خط تولیدی خود بهره مند گردید. 

انواع دستگاه پرکن گریس و عملکرد :

1 - دستگاه پرکن گریس سرد 

2 - دستگاه پرکن گریس گرم
دستگاه گریس پرکن سرد به صورت نیمه اتوماتیک تولید می شود کاربرد دستگاه ظروف را در زیر نازل ها قرار می دهد و با فشردن پدال فرایند شروع می شود و پس از گذشت زمان تعیین شده ظروف پر می شود که با جایگزینی ظرف های جدید این چرخه ادامه می یابد. دستگاه پرکن گریس سرد مناسب جهت کسب و کارهای متوسط در زمینه بسته بندی گریس بوده و امکان خرید فله ای گریس و بسته بندی آن درون ظروف کوچک را به این نوع از تولیدی ها می دهد. خرید دستگاه پرکن پمپی نیمه اتومات گریس

دستگاه پرکن گریس گرم که به صورت نیمه اتوماتیک است اپراتور ظرف ها را زیر شیر پرکن قرار می دهد و با فشار دادن 

شاسی عملیات صورت می گیرد. زیر ظروف لودسل تعبیه شده است که با رسیدن به وزن از پیش تعیین شده شیر بسته می گردد. در مدل اتوماتیک این کار ها خودکار توسط دستگاه انجام می شود. بعد از اتمام عملیات پرشدن ماشین با یک نوار نقاله 

هماهنگ شده است که ظروف را از زیر شیر عبور داده و به محل دیگر منتقل می کند .

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید دستگاه گریس پرکن :

دستگاه پرکن گریس تولید شده در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله جهت اورهال نگه داشتن خطوط می باشد. در تمامی مراحل از طراحی خط تولید تا نصب و راه اندازی و بهره برداری خط تولید و بسته بندی با شما خواهیم بود.

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری