خرید دستگاه پرکن ارزان اتوماتیک مایع ضدعفونی

خرید دستگاه پرکن ارزان اتوماتیک مایع ضدعفونی، دستگاه های پرکن که از جمله متداول ترین و پرکاربرد ترین دستگاه های خط تولید و بسته بندی مایعات است در صنایع گوناگون کاربرد دارند. این دستگاه ها با سرعت و دقتی بالا عمل تزریق مایع تولیدی درون ظروف بسته بندی را انجام می دهند. این دستگاه ها قابلیت تزیرق مایعات غلیظ و رقیق را با مکانیزم عملکردی متفاوت دارند و برای هر مایع با ویسکوزیته متفاوت دستگاهی با عملکرد مطمئن طراحی و ساخته شده است.

خرید دستگاه پرکن ارزان اتوماتیک مایع ضدعفونی

با توجه به تعداد نازل هاي به کار رفته و نوع و مکانيزم دستگاه پرکن، قيمت دستگاه متفاوت است. جهت استعلام قيمت و دريافت مشاوره رايگان با مشاورین مجرب مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با شماره های مندرج در انتهای این مطلب در ارتباط باشید. دستگاه های تولید شده در مجموعه با بهترین متریال و مطابق با استانداردهای جهانی و با قیمتی مناسب عرضه می گردند. این ماشین آلات دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله تولید و عرضه گردیده اند.

انواع دستگاه های پرکن مایعات :

دستگاه هاي پرکن مايعات برحسب سيستم تزريق ماده داراي چند نوع مکانيسم هستند که شامل روش پمپي ، ثقلي و پيستوني مي باشد. با توجه به نوع و چگالي مايع از مکانيزم هاي مختلفي در پرکن مايعات استفاده ميشود. اگر مايعات رقيق باشند عموما از مکانيزم هاي پرکن ثقلي و پرکن پمپي استفاده مي شود. اما اگر نياز به دقت بالاتري باشد (دقتي نزديک به صفر) از مکانيزم پرکن سيلندر پيستوني استفاده مي شود. خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایع ضدعفونی کننده

فارغ از مکانیزم عملکرد این دستگاه ها را می توان بصورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا دستی طراحی و تولید نمود. همچنین خط تولید و بسته بندی را می توان بصورت خطی یا چرخشی ( روتاری) طراحی نمود.

مکانيزم متداول دستگاه پرکن مايع ضدعفوني

 از دستگاه هاي پرکن مايعات که در صنايع دارويي و شيميايي زياد مورد استفاه قرار مي گيرد، دستگاه پرکن مايع ضدعفوني است. جهت پر کردن مايعات رقيق نظير مايع ضد عفوني از 3 روش پرکن پمپي، پرکن سيلندر پيستون و پرکن ثقلي مي توان استفاده کرد. اما جهت کاهش قيمت از روش ثقلي عموما استفاده مي شود.


 مزاياي استفاده از دستگاه پرکن ضدعفوني :
  سرعت و دقت بالا جهت پرکردن مايعاتي که خاصيت ضدعفوني دارند و به سرعت کف مي کنند.
  پر کردن مايعات تا حداکثر ارتفاع ظرف بدون ايجاد کف مزاحم   نازل ها طوري طراحي شده اند که در زماني که ظرف زير نازل قرار ندارد عمليات تزريق انجام نمي شود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری