قیمت دستگاه ارزان پرکن مایعات خانگی

قیمت دستگاه ارزان پرکن مایعات خانگی، در صنایع تولیدی مختلف هر جا که مایع تولید گردد، استفاده از دستگاه پرکن مایعات جهت تزریق مایع درون ظروف و بطری های بسته بندی رایج است. از این رو دستگاه های پرکن جزیی جدایی ناپذیر از خط تولید و بسته بندی مایعات است. برای کسب و کارهای کوچک و خانگی نیز این دستگاه ها در ابعاد کوچکتر طراحی و به بازار عرضه گردیده اند.

قیمت دستگاه ارزان پرکن مایعات خانگی

اگر شما قصد داريد در اين زمينه تولید و عرضه محصولات خانگی و ارگانیک فعاليت نمایید و براي خط توليد خود به پرکن مايعات خانگي نياز داريد مي توانيد با کارشناسان مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز تماس بگيريد و يا به وب سايت ما مراجعه کنيد تا اطلاعات کاملي به دست بياوريد و بعد از کسب اطلاعات، اقدام به خريد اين دستگاه نماييد‌ تا بتوانيد از آن به صورت بهينه استفاده نماييد. دستگاه های تولیدی این مجموعه دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله است تا با خیالی راحت از کیفیت دستگاه کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

انواع دستگاه پرکن مایعات خانگی :
دستگاه پرکن مايعات کوچک يا خانگي در مدل‌ها و انواع مختلفي ساخته مي‌شوند. تکنولوژي ساخت و نحوه عملکرد اين دستگاه‌ها بصورت پمپي، پيستوني و برقي مي‌باشد. قيمت دستگاه پرکن مايعات کوچک در مقايسه با دستگاه‌هاي پرکن صنعتي در حجم‌هاي بالا بسيار به صرفه‌تر است و براي شروع کسب و کارهاي مختلف مناسب مي‌باشد. قیمت دستگاه پرکن مایعات خانگی

براي خريد دستگاه پرکن مايعات مناسب در راستاي هدف و محصول خود، بايد به عوامل زير دقت کنيد:

- حجم توليد روزانه

- -حجم ظرف محصول

- ميزان غلظت مايع

- ميزان خورندگي مايع

دستگاه پرکن مایعات غلیظ خانگي، ابعاد مناسبي دارد و به راحتي قابل حمل و جابجايي است. همچنين مي‌توانيد آن را روي ميز قرار دهيد و به راحتي در فضاي کوچکي از آن استفاده کنيد. اين دستگاه معمولاً براي مايعات نوشيدني و مواد غذايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. مي‌توان انواع مواد آرايشي و بهداشتي، شوينده‌ها و صابون‌هاي مايع را نيز توسط پرکن مايعات خانگي در حجم کم و به راحتي داخل ظرف پر کرد.

تفاوت پرکن مايعات خانگي با دستگاه پرکن مايعات صنعتي
دستگاه هاي پرکن مايعات که در دو نوع خانگي و صنعتي مي باشند با همديگر متفاوت مي باشند. از دستگاه پرکن خانگي در مشاغل خانگي و کارگاه هاي کوچک استفاده مي شود اما دستگاه پرکن مايعات صنعتي در کارخانجات بزرگ کاربرد دارد. سرعت دستگاه پرکن خانگي نسبت به دستگاه پرکن صنعتي پايين مي باشد. تفاوت ديگر اين دو نوع در تجهيزات موجود در آنها مي باشد و نوع خانگي آن به صورت دستي و نيمه اتوماتيک مي باشد اما نوع صنعتي داراي سيستم تمام اتوماتيک مي باشد. تفاوت ديگر اين دو نوع دستگاه در اندازه آنها مي باشد به اين معني که اندازه دستگاه پرکن خانگي، خيلي کوچکتر از دستگاه پرکن مايعات صنعتي مي باشد

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری