فروش دستگاه ارزان اتوماتیک پرکن ارده کنجدی

فروش دستگاه ارزان اتوماتیک پرکن ارده کنجدی، ارده از خوراکی های مورد علاقه ایرانیان است که حاصل اسیاب نمودن کنجد و فرآوری است . این مایع غلیظ برای بسته بندی و عرضه بهداشتی به بازار مصرف نیازمند به دستگاه پرکنی است که با دقت بالا ظروف را پر نماید. برای انتقال ارده تولید شده از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده می شود. این دستگاه ها با مکانیزم عملکردی متفاوت تولید و عرضه می شوند. در این راستا انتخاب دستگاه مناسب برای سرمایه گذار در راه تحقق تولید بهینه و سوددهی از ملزومات می باشد.

فروش دستگاه ارزان اتوماتیک پرکن ارده کنجدی
دستگاه پرکنی که برای خط تولید و بسته بندی ارده مورد نیاز است دستگاه پرکن مایعات غلیظ است این دستگاه ها می توانند بصورت اتوماتیک یا نیمه اتومات و یا دستی عمل تزریق را انجام دهند. در این میان ارازن ترین دستگاه پرکنی که میتواند به کمک تولید کننده بیاید دستگاه پرکن دستی که توسط اپراتور کنترل می گردد.
تنوع دستگاه ها با توجه به مکانیزم و تعداد نازل و جنس دستگاه، سرمایه گذار را ملزم به گرفتن مشاوره در این خصوص می نماید. برای کسب اطلاع از قیمت و عملکرد دستگاه ها می توانید با شماره های مندرج در انتهای مطلب و مشاوره با متخصصین اهل فن در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید.
فرایند ساخت این دستگاه ها به گونه ایست که تولید کننده با بهره گیری از بهترین متریال موجود در بازار و دانش متخصصین خود دستگاه هایی مطابق با استانداردهای جهانی و قیمتی مناسب به بازار عرضه نموده است. شرکت تمام دستگاه های تولیدی را به مدت 24 ماه گارانتی نموده است و برای 10 سال پشتیبانی از دستگاه ها را جهت اورهال  نگه داشتن خطوط ارائه می نماید. فروش دستگاه پرکن اتوماتیک ارده
انواع دستگاه های پرکن مایعات :
مايعات به دليل غلظت و چگالي مختلف با هم تفاوت دارند و بسته بندي آن ها نيز تحت تاثير اين شرايط قرار مي گيرد و با هم متفاوت است. دستگاه پرکن مايعات از نظر چگالي و ویسکوزیته  به دو دسته دستگاه های پرکن مایعات رقیق و دستگاه های پرکن مایعات غلیظ تقسیم بندی می شوند.
دستگاه پرکن مايعات غليظ :
براي مايعاتي که چگالي و غلظت بالا دارند و داراي ويسکوزيته بالا هستند از دستگاه پرکن مايعات غليظ استفاده مي شود. تفاوت اين دستگاه با دستگاه پرکن مايعات رقيق سیستم عملکردی آنهاست. دستگاه های پرکن مایعات رقیق از نیروی گرانش و حجم مایع پشت نازل برای پرنمودن مایعات درون ظروف بسته بندی استفاده می نماید. در دستگاه های پرکن مایعات غلیظ از دو سیستم پمپی و سیلندر پیستونی بهره گرفته می شوند و معمولا مایعات غلیظی که دارای ویسکوزیته بالا هستند و در دما و شرایط محیط بصورت سیال نیستند از این سیستم ها استفاده می گردند.
دستگاه های پرکن سیلندر پیستونی با مکانیزمی دقیق تر عمل انتقال مایع را انجتم می دهند و برای مایعات با ارزشی چون عسل یا ارده کارکرد بالایی دارند.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری