فروش دستگاه اتوماتیک پرکن روغن ترمز اتومبیل

فروش دستگاه اتوماتیک پرکن روغن ترمز اتومبیل، روغن ماشین که در صنعت به نام هایی چون مایع ترمز، سیال ترمز یا سیال هیدرولیک ترمز نیز موسوم است جهت انتقال نیرو در سیستم هیدرولیک ترمز و نیز در برخی موارد در سیستم هیدرولیک کلاچ خودرو استفاده می شود و در فرمولاسیون برخی تولیدات دیگر چون روان سازهای صنعتی نیز برای بهبود حرکت به کار می رود. در خط تولید روغن برای تزریق درون ظروف بسته بندی از دستگاه های پرکن مایعات غلیظ استفاده می گردد.

فروش دستگاه اتوماتیک پرکن روغن ترمز اتومبیل

دستگاه های پرکن مایعات غلیظ با کارکرد اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک طراحی می گردند. همچنین براساس حجم تولید روزانه می توان دستگاه پرکن با تعداد نازلی که پاسخگوی تولید روزانه باشد را طراحی و ساخت. در این میان شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با توجه به نیاز بازار دستگاه های تولیدی خود را با بهترین کیفیت و قیمنی مناسب عرضه نموده است.

تمامی ماشین آلات تولیدی این مجموعه دارای گارانتی 24 ماهه  و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشد تا با اطمینان از کیفیت دستگاه خریداری شده کسب و کار خود راه راه اندازی و یا ارتقا ببخشید. شماره تماس مشاورین مجموعه در انتهای مطلب آورده شده است.

دستگاه پرکن روغن ترمز و مشخصات فنی : 

دﺳﺘﮕﺎه ﭘﺮﮐﻦ ﺳﯿﻠﻨﺪر ﭘﯿﺴﺘﻮنی دستگاهی است که برای تزریق روغن درون ظروف بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.
ﺳﯿﺴﺘﻢ هوشمند دﺳﺘﮕﺎه در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ ﻓﺸﺎر ﻏﯿﺮ ﻣﺠﺎز در هر مرحله از تزریق وارد ﺷﻮد ﺑﺼﻮرت ﺧﻮدﮐﺎر اﺧﻄﺎر داده و دﺳﺘﮕﺎه را متوقف می نماید. دارای ﺳﯿﻠﻨﺪر ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﭘﺮﮐﺮدن ﻣﺤﺼﻮل از 500 سی سی تا چند لیتر را دارد. قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک روغن ترمز

ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ‌ی ﺳﯿﻠﻨﺪر ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﺷﯿﺮ انژﮕﺘﻮر است .دارای دو ﻣﻮﺗﻮر ﺑﺮای ﻣﺤﻮر ﻧﺎزل و ﯾﮏ ﻋﺪد ﻣﺤﻮر ﺳﯿﻠﻨﺪر و ﭘﯿﺴﺘﻮن می باشد.  ﺻﻔﺤﻪ‌ی ﻧﻤﺎﯾﺶ 7 اﯾﻨﭻ با ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺎﻻی ﺳﺎﺧت از دیگر مشخصه های دستگاه پرکن روغن ترمز اتومبیل می باشد. ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺮ ﺳﻄﺢ ﻣﺨﺰن و ﺷﺎرژ ﺧﻮدﮐﺎر ﻣﺨﺰن و دارای 180 ﻟﯿﺘﺮی، ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ذﺧﯿﺮه‌ﺳﺎزی ﺑﻄﺮیﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ در ﺣﺎﻓﻈﻪی دﺳﺘﮕﺎه ، ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺳﺮﻋﺖ و ﻣﻘﺪار ﺣﺮﮐﺖ ﻧﺎزل در زﻣﺎن اﺳﺘﻨﺪ ﺑﺎی و در زﻣﺎن ﭘﺮﮐﺮدن، اﻣﮑﺎن ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺳﺮﻋﺖ ﭘﺮﮐﺮدن ﻣﺤﺼﻮل، ﺗﻐﯿﯿﺮ وزن ﺑﺼﻮرت ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ و ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﮑﺎﻧﯿﮑﯽ، ﻧﺎزل‌ﻫﺎ ﺑﺼﻮرت ﭘﻨﻮﻣﺎﺗﯿﮑﯽ و ﺑﺪون ﭼﮑﻪ اﺳﺖ.
 ﺷﻠﻨﮓ‌ﻫﺎ و اورﯾﻨﮓ‌ﻫﺎی دﺳﺘﮕﺎه از ﺟﻨﺲ ﺿﺪ اﺳﯿﺪ ﻣﯽ‌ﺑﺎﺷﺪ. (واﯾﺘﻮن)،دارای ﺳﻨﺴﻮر ورود ﺧﺮوج و ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﻣﻘﺎوم درﺑﺮاﺑﺮ آب، دﺳﺘﮕﺎه دارای ﺷﺎﺳﯽ آﻫﻨﯽ ﺑﺎ رﻧﮓ اﺳﺘﺎﺗﯿﮏ ﻣﯽ‌ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ اﺳﺘﻠﯿﺲ اﺳﺘﯿﻞ SS304 کاور شده است. ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻗﻄﻌﺎت ﺑﺪﻧﻪ از ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ اﺳﺘﻠﯿﺲ اﺳﺘﯿﻞ SS304 توسط دستگاه‌های روز ساخته می‌شوند. (لیزر و CNC)
ﺳﯿﻠﻨﺪر و ﭘﯿﺴﺘﻮن و ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ‌ی ﻧﺎزل‌ﻫﺎ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺤﺼﻮل در ﺗﻤﺎس ﻫﺴﺘﻨﺪ از اﺳﺘﻠﯿﺲ اﺳﺘﯿﻞ SS316 ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ. مخزن دستگاه از استنلس استیل SS316 استفاده می‌شود، تمامی پیچ و بست‌های دستگاه از استیل نگیر است.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری