فروش دستگاه پرکن اتوماتیک مواد شوینده بهداشتی

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک مواد شوینده بهداشتی، استفاده از دستگاه پرکن در خطوط تولید و بسته بندی مایعات از ضروریاتی است که در تمامی صنایع لازم می یاشد. در این خصوص استفاده از دستگاه های اتوماتیک به سرعت و بالا رفتن راندمان تولید کمک خواهد نمود. دستگاه پرکن در صنایع تولیدی شوینده بسیار مورد اقبال می باشد. به واقع شروع بسته بندی مواد با تزریق مایع تولیدی درون ظروف بسته بندی از طریق دستگاه پرکن انجام می پذیرد. 

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک مواد شوینده بهداشتی

دستگاه های پرکن را باید با حساسیت بالا انتخاب نمود. دستگاه های زیادی با کیفیت و مکانیزم متفاوت به بازار عرضه گردیده اند که برای انتخاب گزینه مناسب، سرمایه گذار را به چالش خواهد کشید. از اینرو مشاوره و مطالعه برای راه اندازی و نصب دستگاه پرکن مایعات از ضروریات خواهد بود. مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز این مهم را فراهم آورده است ، ضمن تماس با مشاورین این مجموعه از طراحی دستگاه مد نظر خود نیز می توانید بهره مند گردید. شماره مشاورین در انتهای مطلب آورده شده است.

انواع دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات غلیظ کاربرد :

مایعاتی که دارای ویسکوزیته بالا دارند در واقع غلظت بالایی دارند با کمک دستگاه های پرکن مایعات غلیظ درون ظروف بسته بندی تزریق می گردند. دستگاه های پرکن مایعات غلیظ با دو مکانیزم سیلندر پیستونی و پمپی عمل می کنند. دستگاه های پمپی برای مایعات غلیظی که در شرایط محیط بصورت سیال نیستند مورد استفاده قرار می گیرند. انواع روغن های خوراکی و صنعتی، شوینده ها و مواد بهداشتی با غلظت بالا و... را می توان با کمک این دستگاه ها بسته بندی نمود. 

دستگاه های پرکن سیلندر پیستونی با عملکردی دقیق تر برای مایعات با ارزش و حساس مورد استفاده قرار می گیرند این دستگاه ها در صنایع دارویی و آرایشی مورد اقابل هستند. دستگاه های پرکن را فارغ از نوع مکانیزمی که دارند می توان به صورت خطی و یا چرخشی ( روتاری ) طراحی نمود. قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک مواد شوینده

مشخصات فنی دستگاه پرکن مواد شوینده :

دستگاه پرکن مواد شوینده اتوماتیک به یک عدد کمپرسور 250 لیتری نیاز دارد .
ظروف جهت پرکردن مواد شوینده بر روی سینی با قابلیت تنظیم ارتفاع قرار گرفته می شوند .
جنس بدنه دستگاه استیل 304 و جنس قسمت های درگیر استیل 316 است .
حجم سیلندر دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک پیستونی  بین 250 الی 1000 گرم است .
ظرفیت دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک  بین 300 الی 500 ظرف در ساعت و بسته به سرعت عمل اپراتور است .
دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک  مجهز به پدال و همچنین دکمه استارت در روی بدنه دستگاه جهت سهولت در پرکردن  در ظروف است.
 پرکن مایعات غلیظ دارای ورودی مواد با قابلیت کنترل توسط شیر پنوماتیک است .
دستگاه پرکن فوق مجهز به خروجی و شیر تخلیه جهت تخلیه انتهای مخزن است .
تنظیم حجم سیلندر در دستگاه پرکن  نیمه اتوماتیک توسط اهرم موجود در انتهای دستگاه صورت می پذیرد .

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی