قیمت دستگاه پرکن سیلندر پیستونی اتوماتیک شامپو

قیمت دستگاه پرکن سیلندر پیستونی اتوماتیک شامپو،  در خط تولید و بسته بندی مواد شوینده و بهداشتی از جمله دستگاه هایی که پرکاربرد می باشد و سرعت و راندمان تولید را بالا خواهند برد دستگاه های پرکن است. این دستگاه ها با دقت بالا مواد تولید شده را درون ظروف بسته بندی تزریق می نمایند. دستگاهی که برای پرکردن شامپو درون ظروف استفاده می شود با توجه به غلظت شامپو از جمله دستگاه های پرکن مایعات غلیظ می باشد.  

قیمت دستگاه پرکن سیلندر پیستونی اتوماتیک شامپو 

 

برای قیمت گذاری بر روی دستگاه های صنعتی  خط تولید بسته بندی معیارهایی باید در نظر داشت از جمله مکانیزم کارکردی دستگاه، متریال به کار رفته در ساخت دستگاه، تعداد نازل هایی که در دستگاه تعبیه می شوند و.... برای کسب اطلاع از آخرین قیمت دستگاه های پرکن و بسته بندی می توانید با مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید تا با در نظر گرفتن شرایط و انتظاراتی که از خط تولید خود دارید دستگاه مناسب را طراحی و راه اندازی نمایید.

انواع دستگاه های پرکن مایعات و کاربرد :

مکانیزم پر نمودن، معمولا بر اساس سه روش زیر انجام می شود :

 

  • دستگاه های پرکن با روش پرکردن ثقلی
  • دستگاه های پرکن با کارکرد روش سیلندر پیستونی
  • دستگاه های پرکن با روش پمپی  

 

 

برای پر کردن و یا انتقال مواد یا مایعاتی که مانند روغن ها و یا شیره ها غلظت بالایی دارند از پرکن مایعات غلیظ استفاده می شود. به دلیل بالا بودن ویسکوزیته مایعات غلیظ بهترین مکانیزم برای پرکن مایعات غلیظ که بالاترین بازدهی را داشته باشد ، مکانیزم سیلندر پیستونی است . 
 برای بسته بندی مایعات رقیق که ویسکوزیته ای شبیه به آب داشته باشند دستگاه های پرکن مایعات رقیق ثقلی به کار گرفته می شود . پرکن مایعات رقیق طراحی شده ، محدودیتی از نظر حجم و شکل ظاهری بطری ندارد و با تمام اشکال و حجم های رایج بازار کاملا هماهنگ است . از دستگاه های پرکن پمپی برای پرنمودن مایعات غلیظ استفاده می شود مانند انواع گریس ها و وازلین و روغن های صنعتی 
دستگاه پرکن اتوماتیک  شامپو سیلندر پیستونی
شامپو از جمله مایعات غلیظ  بهداشتی است که برای بسته بندی و تزریق درون ظروف بسته بندی نیازمند به دستگاه پرکن سیلندر پیستونی  هستیم. این دستگاه با دقت بالا مایع شامپو را درون ظروف تزریق می نماید.
 
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129593215 مهندس رهبری
09129212294 مهندس مددخانی