قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک خوشبوکننده

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک خوشبوکننده، استفاده مستمر از اسپری های خوشبوکننده در اماکن باعث رونق بازار فروش آن گردیده است بطوریکه در تمامی فروشگاه های محلی میتوان این خوشبوکننده ها را تهیه نمود. با شناخت بازار و سلایق و ذائقه افرادمی توان گوشه ای از این بازار پرسود و پر رونق را تصاحب نمود. از دستگاه های ضروری برای این خط تولید دستگاه پرکن اسپری می باشد. 

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک خوشبوکننده 

دستگاه های پرکن با توجه به متریال و جنس به کار رفته در ساخت دستگاه ها و تعداد نازل هایی که در دستگاه تعبیه شده است قیمت دستگاه ها متغیر خواهد بود. این دستگاه ها با مکانیزم عملکردی متفاوت طراحی شده در بازار موجود است. برای راه اندازی خط تولید اسپری خوشبوکننده نیازمند به مطالعه انواع دستگاه تولید شده هستید برای انتخاب بهتر می توانید از مشاوره کارشناس خبره بهره ببرید.

این امر در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز محقق شده است و شما سرمایه گذار محترم می توانید در تماس با مشاورین ما از مشاوره رایگان و طراحی اختصاصی خط تولید خود بهرمند گردید. جهت سهولت دسترسی شماره ها در انتهای همین مطلب درج گردیده است. خرید دستگاه پرکن اسپری خوشبوکننده

انواع دستگاه های پرکن اسپری و عملکرد :  
دستگاه اسپري پرکن نيمه اتومات
اين دستگاه با سه عملکرد مي تواند کار انتقال را انجام دهد؛

1. تزريق مايع  2. پانج  3. تزريق گاز

اين دستگاه به دليل تخليه گاز دورن بطري هاي اسپري نياز به يک اپراتور براي کنترل عمليات توليد دارد که بايد روي دستگاه تعبيه شود.

دستگاه اسپري پرکن اتوماتیک 
مکانيزم و ساختار دستگاه هاي اتوماتيک بسيار متفاوت است و سرعت عملکرد و کارکرد در اين نوع دستگاه ها نيز بسيار با نوع نيمه اتوماتيک تفاوت دارد. اين نوع دستگاه در بين توليد کنندگان طرفداران بسياري دارد که البته دارا بودن اين قابليت ها در هزينه تمام شده دستگاه نيز موثر است.


دستگاه اسپري پر کن اتوماتيک خود به 2 صورت کار پر کردن بطري ها را انجام مي دهد ؛

1 : دستگاه اسپري پرکن اتوماتيک بادي

2 : دستگاه اسپري پرکن اتوماتيک برقي

گاز موجود در اين نوع اسپری ها گاز مايع LPG گازي بي بو است که براي ساخت اسپري ها لازم و حياتي است. اين نوع دستگاه تنها مختص پر کردن اسپري است و نمي توان براي پر کردن ديگر مواد صنعتي مخصوصا غذايي از آن استفاده نمود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید : 

ماشین آلات تولیدی در این مجموعه دارای گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشد. تا خطوط تولید را بتوان تا چندین سال به صورت اورهال و پربازده حفظ نمود. 

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری