قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک روغن پنبه دانه

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک روغن پنبه دانه، پنبه دانه برای تهیه الیاف کشت می گردد و استخراج روغن پنبه دانه محصول جانبی است که از تحت فشار قرار دادن دانه های پنبه بدست می آید. پس از تصفیه در صنایع غذایی و خوراکی مورد استفاده قرار می گرفته است. راه اندازی خط تولید و بسته بندی این روغن پرمصرف از جمله مشاغلی است که بازدهی بهمراه خواهد داشت.

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک روغن پنبه دانه

دستگاه پرکن مایعات غلیظ، دستگاهی است که برای پرکردن انواع روغن های خوراکی و صنعتی کاربرد دارد این دستگاه با مکانیزم اتوماتیک و نیمه اتومات طراحی می گردد. پر واضح است که دستگاه های اتوماتیک با قیمت بالاتری در بازار به فروش می رسند اما بدلیل نیاز به اپراتور کمتر در دراز مدت ارزش افزوده خواهد داشت. از دیگر معیارهایی که در قیمت دستگاه های پرکن تاثیر گذار خواهد بود تعداد نازل هایی است که مسئول تزریق محصول به داخل ظروف بسته بندی هستند.

دستگاه ها با تعداد نازل متفاوت و مکانیزم پیشرفته تر دارای قیمت بالاتر هستند، برای کسب اطلاع از قیمت

دستگاه پرکن روغن پنبه دانه می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید. کارشناسان ما در تمام مراحل از طراحی تا نصب و بهره برداری خطوط با شما همراه خواهند بود. جهت سهولت دسترسی و ارتباط با مشاورین شماره تماس ها در انتهای مطلب درج شده است.


روش های مختلف استخراج روغن از گیاهان

استخراج روغن از دانه های گیاهی امروزه به روش های مختلفی صورت می گیرد از جمله :

  • استخراج روغن از گیاه با مکانیسم پرس سرد
  • استخراج روغن از گیاه با مکانیسم پرس گرم
  • استخراج روغن از گیاه با استفاده از انواع حلال خرید دستگاه پرکن ارزان روغن پنبه دانه

در استخراج به کمک انواع حلال با استفاده از مواد شیمیایی مختلف در نهایت روغن دانه خارج می شود. اما در دو روش دیگر هیچ گونه حلال دیگری مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. مکانیسم پرس سرد برای استخراج روغن از دانه گیاه، دانه تحت فشار قرار می گیرد و در نتیجه همین فشار روغن آن به دست می آید. در روش پرس گرم برای بدست آوردن روغن گیاه مورد نظر، تفاوت چندانی را شاهد نیستیم فقط اینکه کمی گرما نیز علاوه بر فشار در محیط دانه افزوده می گردد تا روغن بیشتری حاصل گردد.

روغن های گیاهی از منابع مختلفی به دست می آیند از جمله روغن گیری از پنبه دانه ، دانه ذرت ، دانه های گیاه آفتابگردان، روغن زیتون، روغن گیری از هسته انگور، روغن کنجد، روغن گیری از تخم کتان، روغن حاصل از کندر، روغن ار مغز فندق ،بادام و روغن حاصل از دانه سویا... تمام روغن های حاصل از دانه های گیاهی خوراکی و در مصارف غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید:

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری