قیمت دستگاه خط تولید ارزان ارده

قیمت دستگاه خط تولید ارزان ارده، حلوا ارده غذایی فوق العاده خوشمزه و مقوی می باشد که مصرف آن بیش تر در وعده ی صبحانه است. مواد تشکیل دهنده ی حلوا ارده شکر، تخم مرغ، کنجد، هل، چوبک و ... می باشد. در اصل نام ارده ، نام کنجد سابیده که به صورت مایع است، می باشد. رواج و قدمت استفاده از ارده در ایران راه اندازی خط تولید و بهره برداری حلوا ارده را از لحاظ اقتصادی توجیه می نماید.

قیمت دستگاه خط تولید ارزان ارده 

در خط تولید ارده دانه های کنجد بوجاری (جدا کردن دانه از پوست و ساقه) را در منبع تغذیه قرار می دهند، سپس بوسیله تسمه نقاله دانه های کنجد را در مخازن استیل هدایت کرده و به مدت زمان معینی خیس می نمایند. دانه های خیس خورده از طریق تمسه نقاله وارد مخازن پوست جدا کنی یا پوست کن می شوند.

در این دستگاه در اثرسائیده شدن و ضربه ، پوست دانه ها شکسته شده جدا می شود. دانه ها و پوسته جدا شده دانه، همراه هم به تانک های آب نمک منتقل گردیده و در این مرحله پوسته ی دانه ها رسوب کرده ته نشین شده و از مغز دانه های کنجد که به سطح آب نمک می آیند، جدا می شوند، سپس دانه ها را بوسیله آب تصفیه شده شسته و آن‌ها را عاری از نمک می‌گرداند.

مغز کنجد را به داخل دستگاه خشک کن دورانی (سانتریفیوژی) جهت حذف آب، انتقال میدهند. در مرحله بعد مغز کنجدها جهت خشک شدن به مخازن مخصوص (خشک کن حرارت مستقیم یا گرم کن با بخار) فرستاده می شوند. سپس برای خنک کردن دانه ها از دستگاه تبرید استفاده می‌شود. دانه های کاملا خشک شده کنجد، بوجاری شده و وارد آسیاب صنعتی می گردند، دانه ها در آسیاب با فشار له شده و خمیر شل مانندی بدست می آید که ارده نامیده می شود.

تمامی فرآیند تولید ارده می تواند به صورت اتوماتیک یا نمیه اتوماتیک و دستی انجام گردد و با توجه به انتخاب نوع و مقدار تولید قیمت دستگاه تولیدی نیز متغیر می باشد.

طراحی و مشاوره خرید خط تولید ارده :

شرکت توليدي نهاد صنعت پيشگام البرز با بهره گيري از کادري مجرب و کارآزموده و نيروي جوان و خلاق احداث خطوط توليد را فراهم آورده. تمامي دستگاههاي توليدي داراي ضمانت و گارانتي 24 ماهه و پشتيباني قطعات و لوازم يدکي10 ساله ميباشد.
سرمايه گذار محترم از ابتداي شروع فعاليت ميتوانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد شرکت نهاد صنعت پيشگام البرز با اطمينان براي احداث خط توليد مورد نظر خود گام بردارد
شماره تماس جهت مشاوره و خريد :
09129212294 مهندس مددخاني
09129593215 مهندس رهبري