قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک کیسه برنج

 قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک کیسه برنج، دستگاه های کیسه پرکن از انواع دستگاه پرکن حجمی و پودری است که به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد. این دستگاه های در صنایع تولیدی مختلف کاربرد دارند و برای تسریع در روند تولید و بسته بندی از ضروری ترین دستگاه هاست آنجایی که محصول تولیدی بصورت پودر یا گرانول عرضه می شود. برنج از جمله مواد غذایی است که برای بسته بندی و عرضه نهایی باید در نهایت سلامت و رعایت بهداشت بسته بندی گردد.

 قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک کیسه برنج  

این دستگاه های پرکن با قیمتهای متفاوت و از برندهای زیادی در بازار عرضه شده اند. برای تهیه دستگاه های پرکن و بسته بندی به ظرفیت تولیدی و کارایی که از دستگاه انتظار دارید باید توجه نمایید دستگاه ها بصورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و عرضه می شوند دارای مکانیزم ساده ای هستند از این رو ابعاد دستگاه بر روی قیمت آن تاثیر گذار است همچنین می توان دستگاه را با تعداد نازل بیشتری طراحی نمود که بر روی قیمت نهایی آن تاثیر خواهد گذاشت. برای اطلاع از قیمت های به روز و طراحی دستگاه متناظر با نیاز تولیدی خود با کادر فروش نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید.

مکانیزم عمل پرکن پودری :

 دستگاه پرکن پودری اتوماتیک بر اساس نوع مکانیزم به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند. این دستگاه ها دارای سیستم کنترل PLC با نمایشگر لمسی هستند که برای کنترل تمام کارهای دستگاه به کار می روند. همچنین از سیستم های جانبی مانند دستگاه کیسه پرکن توزین دار، عیب یاب اتوماتیک و سیستم ثبت اطلاعات به شکل روزانه یا ماهانه برخوردار هستند. در نهایت کیسه ها روی نوار نقاله به طرف سیستم های دوخت و سردوزی هدایت می شوند و کار بسته بندی کامل می شود.

ماهیت دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک 
دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز براساس تکنولوژی روز طراحی شده است و دارای عملکرد تمام اتوماتیک است و تمام مراحل پرکردن کیسه ها را به صورت خودکار و بدون دخالت دست انجام می دهد. از دستگاه پرکن کیسه برای پر کردن هرگونه ماده ی گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، غلات، مواد دارویی و غیره می توان استفاده کرد. در ساختار این دستگاه از مخزن استفاده شده که ابتدا مواد داخل آن تخلیه می شوند و سپس به وسیله ی پرکنی که در ساختار دستگاه وجود دارد به داخل کیسه ها تخلیه می شوند. قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک کیسه برنج

تمامی کیسه ها در این دستگاه ها به یک میزان پر می شوند و قبل از پر شدن وزن آنها مشخص می شود و بدون کم و زیاد پر از مواد گرانولی می شوند. دقت این دستگاه بسیار بالا می باشد و دارای توزین با دقت زیر 10 گرم می باشد. وزن کیسه های پر شده را می توان از 10 کیلوگرم تا 70 کیلوگرم تنظیم کرد و دارای ظرفیت 6 تن در ساعت می باشد.

مشاوره و خرید دستگاه پرکن اتوماتیک کیسه برنج :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری