هزینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده در ایران

هزینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده در ایران، برای کسب در آمد تضمینی از بازار، ورود به صنعت مواد شوینده می تواند مفید باشد. مواد شوینده که در دسته اقلام مصرفی قرار می گیرند از گذشته تا امروز از جمله پر مصرف ترین اقلام در هر محیطی بوده اند. با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توانید راه اندازی خط تولید مواد شوینده ارزان را در نظر بگیرید و یکی از انواع شوینده های بهداشتی یا صنعتی را تولید نمایید.

هزینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده در ایران 

مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با سال ها تجربه در حوزه طراحي و راه اندازي خطوط توليد به عرضه بهترين انواع ماشين آلات خط توليد مي کند، تمامي دستگاه هاي ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با کيفيت ترين يراق آلات توليد ميشوند و قيمت مناسبي دارند اما نسبت به نوسانات بازار نميتوان قيمت ثابتي براي خطوط توليد تعيين کرد. همچنين اين دستگاه داراي مدل هاي مختلفي است که هر کدام داراي يک سري قابليت ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که اين موارد هم روي قيمت آنها تاثير گذار است. 


آشنایی با مهمترین تجهیزات به کار رفته در خط تولید مواد شوینده

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای راه‌ اندازی خط تولید مواد شوینده " دستگاه یونیزه آب " است. این دستگاه با کمک فیلتر مخصوصش، باعث جداسازی املاح معدنی از آب و گرفتن سختی آن می‌شود‌. دستگاه یونیزه آب باعث جداسازی فلزات سنگینی مانند جیوه و سرب شده و همچنین باعث پاک شدن آب از آلودگی‌هایی نظیر آرسنیک، نیترات، نیتریت و غیره می‌شود.

از تجهیزات استفاده شده در خط تولید مواد شوینده " پمپ استیل و مخزن ذخیره‌سازی سه لایه آب" است. این مخزن به خاطر جنس استیلش در برابر زنگ زدن و خوردگی دارای مقاومت بسیار بالایی است. برای جلوگیری از تابش نور به داخل مخزن پلی اتیلن و پیشگیری از رشد احتمالی جلبک‌ها در داخل مخزن، این مخزن را به شکل سه لایه می‌سازند‌. هزینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده در ایران

" پمپ خلاء و میکسر استنلس دور پایین و دور عادی " از تجهیزات دیگری است که برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده استفاده می‌شود. جنس پره‌ها و همچنین جنس بدنه این دستگاه از استیل ساخته شده و نوع گرمکن آن دیجیتال است.

درب بند، تونل شیرینگ، کانوایر، کمپرسور و لیبلزن اتومات تجهیزات دیگری هستند که توسط مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز برای راه‌ اندازی خط تولید شوینده‌هایی مانند شامپو و مایع ظرفشویی تولید می‌شوند.

دستگاههاي توليدي داراي ضمانت و گارانتي 24 ماهه و پشتيباني قطعات و لوازم يدکي10 ساله ميباشد. سرمايه گذار محترم از ابتداي شروع فعاليت ميتوانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پيشگام البرز با اطمينان  براي احداث خط توليد مورد نظر خود گام بردارد.
شماره تماس جهت مشاوره و خريد : 
09129212294 مهندس مددخاني
09129593215  مهندس رهبري