قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک آب معدنی در ایران

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک آب معدنی در ایران، آب مهم ترین ماده حیاتی  است که در سطح زمین به وفور یافت می شود و از اهمیت شایانی در زندگی انسان برخوردار می باشد، در واقع حیات انسان بدون آب غیر ممکن می باشد. داشتن آب نوشیدنی که از هر نظر سالم بوده و هیچ گونه ماده ی مضر در داخل آن وجود نداشته باشد بسیار حیاتی و حایز اهمیت می باشد. آب معدنی به دلیل داشتن املاح مورد نیاز بدن از استقبال بالا برخوردار است.

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک آب معدنی در ایران

 

برای راه اندازی خط تولید آب معدنی که مجهز به کلیه دستگاه‌های مورد نیاز باشد، نیاز به هزینه گزاف و کلانی   نی سرمایه گذار  می‌تواند با مدیریت درست و بازار یابی صحیح، سرمایه‌ای که صرف راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی می کند، را در زمان بسیار کوتاهی بازگردانده خواهد شد و حتی به سوددهی بسیار فوق‌العاده‌ای هم برسد. هزینه راه اندازی  خط تولید آب معدنی، به هدف و میزان تولید و سرعت تولیدی  که شما دارید، بستگی دارد. 

دستگاه ها با تعداد نازل بیشتر همراه با دستگاه های دربند و شیرینگ اتومات ، هزینه خط تولید را بالا خواهد برد اما همانطور که ذکر شد در مدت زمان کوتاهی با بازدهی بالا به سوددهی خواهد رسید. برای کسب اطلاع از قیمت به روز شده خطوط با مشاورین ما در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در تماس باشید. شماره مهندسین مشاور در انتهای مطلب درج گردیده است.

تفاوت آب معدنی  با آب آشامیدنی 

 

آب معدنی و آب اشامیدنی هر دو نوع حاوی مقادیر معینی مواد معدنی هستند اما در آب های معدنی باید این مقدارحاوی مقدار مواد معدنی بیشتری باشند و فرایند بطری کردن از منبع باید از چشمه های معدنی صورت بگیرد. باید در نظر داشت که استفاده از آب های معدنی نباید بصورت روزانه باشد و باید مقدار مصرف مشخصی داشته باشد، در مقابل آب های آشامیدنی که بسیار بیشتر در بازار موجود هستند منع مصرف روزانه ندارند و اغلب منبع آن دستگاههای تصفیه آب هستند که تولید کننده با استفاده از دستگاه تصفیه آب، محصول خود را آماده سازی و به بازار ارائه می کند. 

دستگاه  پرکردن آب معدنی :

کنار هم گذاشتن بطری ها به صورت دستی و یا ماشینی، انتقال بر روی نوار نقاله 

شست و شوی بطری، پرکن و دربندی: طی این مرحله بطری ها توسط یک دستگاه روتاری شسته و سپس به پرکن هدایت می شوند و بعد از عملیات پرشدن، بطری توسط یک دستگاه دربندی میگردد .

برچسب زنی : بطری ها توسط نوار نقاله به دستگاه لیبل جهت چسباندن لیبل مشخصات هدایت و برچسب زده می شوند .

 

چاپ مختصات تولید: اطلاعات مورد نظر از قبیل تاریخ تولید تاریخ انقضا و سایر اطلاعات مورد نیاز بر روی قسمتی از بطری یا درب آن چاپ می شود.

شماره تماس واحذ فروش جهت مشاوره و خرید:

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری