فروش دستگاه اسپری پرکننده اتوماتیک

فروش دستگاه اسپری پرکننده اتوماتیک، دستگاه های پرکننده اسپری از نوع دستگاه های پرکن مایعات است که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه اسپري پرکن جزء ماشين آلات پرکننده مايعات را با فشار بالاي گاز در ظروف مختلف پُر مي‌کند. عملکرد آن تمام اتوماتيک و نيمه اتوماتيک است و محصول پرشده نهايي حالت افشانه يا همان اسپری دارد. ماشيني که ذرات کوچک مايع را در بطري‌هاي مختلف پُر مي‌کند را اسپري پر کن مي‌گويند.

فروش دستگاه اسپری پرکننده اتوماتیک

دستگاه اسپري پرکن به دليل طيف گسترده اي از نوع مشاغلي که تحت پوشش قرار مي دهد در سه نوع اتوماتيک و نيمه اتوماتيک و دستی توليد و به بازار عرضه مي شود . دستگاه اسپري پرکن اتوماتيک دستگاهي است که بين مدل هاي ديگر قيمت بالاتري دارد و به طبع امکانات بيشتري نسبت به ساير مدل ها دارد. قیمت این دستگاه ها به تعداد نازل های طراحی شده در ساختارش نیز بستگی دارد.

برای طراحی و راه اندازی خط تولید و بسته بندی انواع اسپری می توانید با مشاورین ما در مجموعه

ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاع از مشخصات و توانایی های دستگاه از قیمت به روز دستگاه ها مطلع گردید. شماره های تماس در انتهای مطلب جهت سهولت دسترسی گنجانده شده است.

انواع دستگاه های پرکن اسپری و کاربرد:

دستگاه های پرکن اسپری با سه مکانیزم اتوماتیک، دستگاه پرکن اسپری نیمه اتوماتیک و دستگاه های پرکن اسپری دستی طراحی و ساخته می شوند. دستگاه اسپري پرکن اتوماتيک يک برتري خاصي از چند لحاظ دارد که ميتوان به دقت و سرعت بيشتر اسپري پرکن اتوماتيک صرفه جويي در زمان و به صرفه بودن آن اشاره کرد.

به وسيله سيستم هوشمند با دقت و سرعت نسبتا رضايت بخش در کارگاه و کارخانه ها وجود دارد که وظيفه پر کردن اسپري هايي مانند اسپري هاي خوشبو کننده و تثبيت کننده مو ها و رنگ هاي غذايي را بر عهده دارد. دستگاه اسپري پر کن نيمه اتومات دستگاهي است که به وسيله يک اپراتور (نيروي انساني) و سيستم هوشمند با دقت و سرعت نسبتا رضايت بخش در کارگاه ها و کارخانه جات وجود دارد.

هر سه نازل پرکن مواد ، پرچ کن و گاززن دستگاه برروي يک پايه قرار گرفته که بر اساس نياز مشتري قابل تغيير و تنظيم است . رابطه کاربري اين دستگاه بسيار راحت است بطوري که با فشار دادن يک پدال عمليات پرکردن مواد،پرچ کردن وتزريق گاز انجام مي شود. قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک اسپری
اين دستگاه اسپري پرکن به صورت دستي تغذيه شده و پس از پر شدن ريل با زدن هر پدال سه نازل مايع و پانچ و گاز همزمان کار کرده و عمليات تزريق مايع و پرس و تزريق گاز انجام مي شود. اين دستگاه به صورت کاملا پنوماتيک بوده و تيراژ توليد آن ساعتي چهار صد تا هفتصد عدد نسبت به سرعت اپراتور متغير است.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری