فروش دستگاه خط تولید چسب قطره ای اتوماتیک

فروش دستگاه خط تولید چسب قطره ای اتوماتیک، چسب یکی از لوازم جانبی پرمصرف برای اتصال دایمی قطعات و سطوح گوناگون با جنس های گوناگون است. چسب ها معمولا مایعات پلیمری هستند که پس از خشک شدن به صورت جامد در می آیند. 
چسب قطره ای نوعی چسب فوری و بسیار قدرتمند است که با ایجاد یک لایه بر روی سطوح، پس از اتصال دادن قطعات، اثر زیادی بر روی سطح باقی نمی گذارد و برای ساخت و ساز و تعمیرات، اتصال انواع کاغذ و چسباندن پلاستیک و سایر فعالیت ها مفید است. گستردگی استفاده از چسب قطره ای در زندگی روزمره راه اندازی خط تولید چسب قطره ای را توجیه می نماید.

فروش دستگاه خط تولید چسب قطره ای اتوماتیک

یکی از سودآورترین خطوط تولید خط تولید چسب قطره ای است و این به این دلیل است که قیمت چسب تولیدی پایین است و تقاضای بازار برای این چسب زیاد است. همچنین تولید چسب قطره ای به دانش تخصصی دیگری نیاز ندارد و هرکسی که می خواهد با حاشیه سود مطمئن کار کند می تواند این نوع چسب را تولید کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی خط تولید چسب قطره ای با کارشناسان مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در تماس باشید.

دستگاه خط تولید چسب قطره ای:

دستگاه پرکن چسب قطره ای، برای اینکه مایع چسب غلیظ و دارای چسبندگی نیز می باشد، در ظروف مخصوص بسته بندی قرار گیرد، باید دارای یک سری مشخصات خاص و قابلیت های ویژه باشد. مهم است که بدانید از آنجا که چسب قطره ای نوعی مایع غلیظ است، پرکن چسب قطره ای نیز جزوی از دستگاه پرکن مایعات غلیظ در نظر گرفته می شود.

دستگاه پرکن چسب معمولاً در تمام کارخانه ها و شرکت های تولید کننده ماشین آلات صنعتی و بسته بندی تولید می شود که نوعی دستگاه پرکن مایعات است و انواع مختلفی (مانند دستگاه پرکن مایعات) دارد.

این دستگاه ها به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شوند. تعداد نازل ها بسته به سفارش مشتری ممکن است متفاوت باشد. هرچه تعداد نازل بیشتر باشد، چسب بیشتری در طول روز ظروف را پر می کند... . سرعت دستگاه نیز باید زیاد باشد، اما این مورد بسته به نوع دستگاه، غلظت چسب و حجم چسب متفاوت است.

 بسته بندی چسب های قطره ای دارای سه قسمت اصلی است
قسمت اول بطری سیانواکریلات است.
قسمت دوم قوطی اسپری شتاب دهنده است.
قسمت سوم، بسته به سلیقه سازنده است که می تواند قالب هایی باشد که حاوی بطری های سیانو اکریلات و قوطی های اسپری یا نوعی بسته شیرینگ شده باشد که انتخاب نوع آن کاملاً سلیقه ای شکل باشد. هزینه راه اندازی خط تولید چسب قطره ای 1 2 3

مشاوره راه اندازی و طراحی خط تولید چسب قطره ای :
مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با سال ها تجربه در حوزه طراحي و راه اندازي خطوط توليد به عرضه بهترين انواع ماشين آلات خط توليد مي کند، تمامي دستگاه هاي ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با کيفيت ترين يراق آلات توليد ميشوند و قيمت مناسبي دارند اما نسبت به نوسانات بازار نميتوان قيمت ثابتي براي خطوط توليد تعيين کرد. همچنين اين دستگاه داراي مدل هاي مختلفي است که هر کدام داراي يک سري قابليت ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که اين موارد هم روي قيمت آنها تاثير گذار است.

در صورتی که نياز به مشاوره داريد يا هرگونه سوالي داريد، ميخواهيد از قيمت ها آگاهي داشته باشيد و دستگاهي خريداري کنيد با مشاورين مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز تماس بگيريد و از مشاوره و طراحي رايگان ماشين آلات و خطوط توليدچسب قطره ای بهره مند گرديد.

شماره تماس جهت مشاوره وخرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری