قیمت دستگاه پرکن وکیومی پنوماتیک ادکلن

 قیمت دستگاه پرکن وکیومی پنوماتیک ادکلن، پرکن ها  از جمله دستگاه های پر طرفداری هستند که در تمامی صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. سرعت و دقت بالا در تزریق  مایع تولیدی ، این  دستگاه ها را محبوب کرده است در فرایند بسته بندی استفاده از این دستگاه سبب افزایش تولید و بالا رفتن راندمان خط تولید خواهد گردید. انواع مایع خوشبو کننده از جمله ادکلن ها جز مایعاتی هستند که با کمک دستگاه پرکن مایعات درون ظروف و شیشه ها تزریق می گردند.  

قیمت دستگاه پرکن وکیومی پنوماتیک ادکلن 

 

پرکن ها با مکانیزم ساختاری متفاوت طراحی و تولید می گردند. این دستگاه ها با متغیرهایی چون تعداد نازل ها ، متریال بکار رفته در ساخت ، ابعاد و میزان تولید روزانه و ... قیمت گذاری می گردند. از جمله عواملی که بر قیمت این دستگاه ها تاثیر گذار است می توان به مکانیزم عملکرد آنها اشاره نمود. دستگاه های پرکن اتوماتیک با ارزش ریالی بالاتری نسبت به دستگاه های پرکن دستی یا نیمه اتومات به فروش می رسند.

برای کسب  اطلاع از قیمت به روز دستگاه ها و انتخاب گزینه مناسب بین بهترین دستگاه ها می توانید با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید. مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در تمامی مراحل از طراحی تا بهره برداری از خط تولید با شمار همراه خواهند شد.

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات وکیومی :

عملکرد این دستگاه به این صورت است که مایع به وسیله خلاء و با سرعت نسبتا بالایی از کلکتور داخل ظرف مکش می شود و کف و سرریز آن مجدد از طریق نازل مخصوص از ظرف خرج می شود سپس به وسیله پمپ به کلکتور برگشت داده می شود.دستگاه‌های بسته بندی وکیوم در ابتدا کاربردهایی جز بسته بندی مواد غذایی نداشتند. 

 ایده استفاده از آنها به همراه گازهای بی‌اثر مانند نیتروژن و ازت در میان صنعت بسته بندی بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این دستگاه ها با تخلیه تقریبا کامل هوای درون بسته و تزریق گازهای بی‌اثر، موجب افزایش طول عمر محصول و لذا افزایش ارزش افزوده آن شد. نازل های پرکن وکیومی دارای مکانیزم دولایه هستند. 

لایه داخلی مایع را درون ظرف می ریزد و لایه بیرونی، مسیری را جهت خروج هوا و مایع اضافه ریخته شده درون ظرف را ایجاد می کند. عمق قرار گرفتن نازل درون ظرف سطح پر شدن مایع داخل ظرف را تعیین می کند. و بدین صورت در قفسه مغازه ها تمام بطری های نوشیدنی، به یک اندازه پر شده دیده می شوند. 

بدون توجه به تفاوت حجم موجود در بطری ها. این نوع پرکن نیز با مایعات رقیق و نیمه غلیظ سازگاری دارد و می تواند مایعات شامل ذرات ریز جامد را نیز پر کند. اما برای مایعات با ارزش بالا مناسب نمی باشد.این دستگاه ها را می توان با 3 مکانیزم دستی ف اتومات یا نیمه اتوماتیک تولید و طراحی نمود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215  مهندس رهبری 

09129212294 مهندس مددخانی