قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک ارزان ثقلی

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک ارزان ثقلی، دستگاه پرکن مایعات رقیق جهت تزریق مایعات با ویسکوزیته پایین درون ظروف بسته بندی در خط تولید مورد استفاده می شود. در واقع هر جا که محصول تولیدی مایع رقیق باشد این دستگاه کاربرد دارد. باکمک این دستگاه میزان تولید با دقت بالایی افزایش پیدا می کند. در اغلب صنایع شیمیایی، داروئی، غذایی، ساختمانی و شوینده ها و ... قابل استفاده است.

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک ارزان ثقلی

دستگاه های پرکن اتوماتیک ثقلی در مقایسه با دستگاه های پرکن دیگر دارای قیمتی پایین تر هستند. این دستگاه ها مکانیزم عملکردی ساده دارند و تنها کیفیت استفاده از متریال بکار رفته در ساخت و تعداد نازل هایی که در طراحی دستگاه تعبیه شده اند می تواند باعث تفاوت در قیمت این دستگاه ها گردد.

انواع دستگاه پرکن و کاربرد آنها :

دستگاه های پرکن مایعات در 3 نوع مایعات رقیق ثقلی، پرکن مایعات غلیظ سیلندر پیستونی، پرکن مایعات غلیظ پمپی دسته بندی می شوند این خطوط می توانند به صورت خطی یا روتاری بنا به نیاز ودرخواست تولید کننده قابل طراحی هستند. قیمت دستگاه پرکن مایعات رقیق اتوماتیک ثقلی

مشخصات فنی دستگاه پرکن مایعات رقیق

 دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی می تواند در نمونه های دستی، نیمه اتومات و تمام اتومات به مشتریان عزیز ارائه گردد. تعداد نازل های دستگاه متناسب با نیاز مشتریان قابل سفارش است. عملکرد دستگاه به گونه ای است که دستگاه از طریق خاصیت گرانوری و روان بودن خود مایعات عمل پر کردن بطری ها را از طریق نازل ها انجام می دهد. برق مصرفی دستگاه با توجه به نیاز مشتریان می تواند تک فاز شهری یا سه فاز برق صنعتی باشد.
دستگاه دارای تایمر زمان می باشد و پر شدن مایعات را کنترل می کند که با تنظیم آن می توان مقدار مایع مورد نیاز برای پر شدن را تعیین نمود. دستگاه دارای یک سنسور تشخیص درون مخزن برای تشخیص مقدار سطح مایع درون مخزن می باشد. مایع درون مخزن پیوسته باید ثابت بماند، زیرا این امر از بروز خطا در مقدار پر شدن محصولات، فشار پشت نازل و در نهایت دبی نازل تاثیر دارد و نباید تغییر داشته باشد. نازل های دستگاه به گونه ای طراحی شده اند که در نازل های دستگاه، مجرای برگشت ایجاد شده که از کف کردن مایعات درون بطری ها جلوگیری گردد.

جنس دستگاه و نازل ها استیل استنلس 304 نگیر هست که خورده نمی شود و زنگ نمی زند و کاملا متناسب با سازمان غذا و دارو برای گرفتن مجوز های لازم برای ورود محصول به بازار می باشد. دستگاه دارای نوارنقاله برای حرکت و انتقال بطری ها می باشد. دستگاه دارای سیستم PLC و HMI لمسی برای تنظیم و کنترل عملکرد دستگاه می باشد. دقت عمل این دستگاه در مقایسه با دستگاه های پمپی و سیلندر پیستونی کمتر است.

شماره تماس واحد فروش مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری