فروش دستگاه پرکن اتوماتیک وکیوم مایعات غلیظ

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک وکیوم مایعات غلیظ، دستگاه های پرکن مایعات در تمام خطوط تولید مایعات کاربرد دارد و یکی از محبوب ترین ماشین آلات بسته بندی است است که با سرعت و دقت بالایی که دارند باعث افزایش راندمان تولید خواهند شد. برای تزریق مایعات غلیظ درون ظروف بسته بندی که دارای ویسکوزیته بالا هستند از دستگاه های پرکن مایعات غلیظ استفاده می گردد.

 

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک وکیوم مایعات غلیظ

در بازار عرضه انواع دستگاه های پرکن مایعات در ابعاد و مکانیزم های متفاوت طراحی و عرضه گردیده اند. این دستگاه ها بر حسب نیاز کارگاهی قابل طراحی هستند در این زمینه به جهت گستردگی مکانیزم ها می بایست از کمک مشاورین بهره برد.

شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز این مهم را فراهم آورده است و مشاورین کارآزموده  در این خصوص آماده مشاوره به سرمایه گذار محترم خواهد بود. شماره مشاورین در انتهای مطلب درج گردیده است. ماشین آلات طراحی شده در این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می گردد. فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ وکیومی

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ و  عملکرد :

مایعاتی که دارای ویسکوزیته زیادی هستند جزو دسته ی مایعات غلیظ به شمار می آیند. در یک تعریف ساده، ویسکوزیته یاگرانروی مقاومت ماده دربرابر جاری شدن است. به دلیل این ویژگی برای پرکردن این جور مایعات می بایست از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده کرد.

موادی همچون گریس ، روغن های شیمیایی با غلظت زیاد ، شیره ، عسل و مربا نمونه هایی از مایعات با گرانروی زیاد می باشند که برای بسته بندی آن ها نیاز به پرکن وکیومی مایعات غلیظ می باشد . پر کردن این چنین مایعات از حساسیت خاصی برخوردار می باشد . زیرا مقدار تنظیمات اشتباه یا حتی طراحی اشتباه در مکانیسم پر کردن موجب خطاهای غیر قابل قبول خواهد شد .

عملکرد این دستگاه به این صورت است که مایع به وسیله خلاء و با سرعت نسبتا بالایی از کلکتور داخل ظرف مکش می شود و کف و سرریز آن مجدد از طریق نازل مخصوص از ظرف خرج می شود سپس به وسیله پمپ به کلکتور برگشت داده می شود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید دستگاه پرکن مایعات غلیظ وکیومی :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی