دستگاه پرکن ارزان اتوماتیک پمپی مایعات غلیظ

دستگاه پرکن ارزان اتوماتیک پمپی مایعات غلیظ، در خط تولید و بسته بندی مایعات، دستگاه های پرکن از اهمیت فوق العاده ای برخوردارند. این دستگاه ها با سرعت و دقتی بالا مایع تولیدی را در ظروف و بطری های بسته بندی تزریق می کنند. دسته ای از این ماشین آلات که به صورت اتوماتیک در خط تولید به کارگرفته می شود به دلیل استفاده کمتر از نیروی اپراتور، در برآیند نهایی باعث افزایش سود دهی خط تولید خواهد بود.

دستگاه پرکن ارزان اتوماتیک پمپی مایعات غلیظ

ماشین آلات خط تولید و بسته بندی با برند های گوناگون در بازار موجودند این دستگاه ها بر اساس نوع متریال به کاررفته در آنها دارای ارزش ریالی مختلف هستند. یکی دیگر از فاکتورهای مهم در قیمت دستگاه های پرکن پمپی اتوماتیک تعداد نازل های تعبیه شده بر روی دستگاه است. هرچه تعداد نازل ها بیشتر باشد سرعت تولید افزایش می یابد.

برای طراحی و راه اندازی خط تولید مایعات غلیظ با کارشناسان مشاور در ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید تا ضمن مشاوره و طراحی رایگان خط تولید و بسته بندی از مزایای نصب و راه اندازی رایگان این خطوط بهره مند گردید. شماره تماس واحد مشاور در انتهای مطلب جهت سهولت دسترسی آورده شده است. خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات غلیظ پمپی

مکانیزم عملکردی دستگاه های پرکن مایعات غلیظ پمپی :

مايعاتي که داراي ويسکوزيته زيادي هستند جزو دسته ي مايعات غليظ محسوب مي شوند.در يک تعريف ساده ، ويسکوزيته يا گرانروي مقاومت ماده در برابر جاري شدن است. به دليل اين ويژگي براي پر کردن اين جور مايعات مي بايست از دستگاه پر کن مايعات غليظ استفاده نمود. دستگاه پرکن پمپي جهت تامين انرژي براي تزريق مواد از پمپ استفاده مي کند و دستگاه پرکن مايعاتي که از اين مکانيزم بهره مي برد را دستگاه پرکن پمپي مي نامند.

عملکرد دستگاه هاي پرکن مايعات به روش اتوماتيک و نيمه اتوماتيک انجام مي شود. موادي همچون گريس ، روغن هاي شيميايي با غلظت زياد، شيره ،عسل و مربا نمونه هايي از مايعات با گرانروي زياد هستند که براي بسته بندي آنها نياز به پر کن مايعات غليظ است.

شماره تماس واحد فروش مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید دستگاه های پرکن پمپی اتوماتیک :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی