فروش دستگاه پرکن پودری و ریبون بلندر

فروش دستگاه پرکن پودری و ریبون بلندر، دستگاه های پرکن پودری دارای انواع مختلفی هستند که نقش مهمی در توسعه صنعت بسته بندی و بخش تولید داشته اند
که پودرهای مختلف را در ظروف مختلف پر می کنند. دستگاه ميکسر پودر، ريبون بلندر يا مخلوط کن پودرهاي خشک مي باشد. اين دستگاه جهت مخلوط و يکنواخت نمودن چند نوع پودر، با نسبت هاي معين و به صورت کاملا يکنواخت و همگن مي باشد. برای عرضه محصولات پودری به بازار مصرف راه اندازی این دو دستگاه ضروری به نظر می رسد.

فروش دستگاه پرکن پودری و ریبون بلندر 

 تعداد زیادی از کارخانه های فعال در بخش های غذایی، شیمیایی و صنعتی معتقدند که سرعت و دقت بالاتر در تولید مهمتر از قیمت پرداختی برای تجهیز خط تولید است و   دستگاه ها ی پرکن اتوماتیک، ظروف را با دقت و سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به اپراتور(همان کارگر یا نیروی کار) پر می کنند. این دستگاه نسبت به سری نیمه اتوماتیک خود کمی گرانتر است. دستگاه های بلندر نیز بسته به ظرفیت با قیمت متفاوتی عرضه می شوند. 

برای راهاندازی و نصب دستگاه های خط تولید و بسته بندی مواد پودری مشاوره با کارشناسان خبره مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز توصیه می گردد. این مشاورین از ابتدای طراحی تا نصب و بهره برداری از خطوط همراه و همگام با شما خواهند بود. شماره مشاورین در انتهای مطلب آورده شده است.

دستگاه پرکن پودری اتوماتیک چیست

دستگاه پرکن پودر قابلیت پرکردن مواد پودری  از دو گرم تا چند کیلوگرم بادر نظر گرفتن سایز دهانه ظرف را دارا می باشد. دامنه وزن در دستگاه پرکن پودری متفاوت است. گاهی بسته های مورد نظر وزن های اندکی دارند که نیاز است دستگاه مخصوصی برای پرکردن آن تهیه شود.

مکانیزم و عملکرد دستگاه پرکن پودری اتوماتیک

دستگاه پرکن پودر اتوماتیک، شامل منبع، یک ماردون و کف منبع است که اگر بخواهیم در مورد عملکرد و مکانیزم آن صحبت کنیم، ماردون با هر بار چرخش خود پودر را از داخل منبع به سمت نازل هدایت می کند و هر بار که ماردن برمی گردد، مقدار مشخصی پودر در ظروف یا کیسه ها ریخته می شود. دستگاه پرکن پودر مناسب برای پرکردن انواع پودر های خوراکی، صنعتی، شیمیایی و بهداشتی از قبیل نمک، شکر، آرد، قهوه، پودر کیک، رنگ های پودری و … می باشد. فروش دستگاه پرکن پودری و ریبون بلندر

مشخصات فني دستگاه ميکسر پودر (ريبون بلندر)

ساختار دستگاه ريبون بلندر به صورت افقي است و داراي مخزني U شکل، ثابت و بدون گردش مي باشد و داراي پره هايي چرخان و مارپيچ مي باشد. ريبون ها به معناي روبان داراي دو نوع هستند که شامل ريبون هاي داخلي و ريبون هاي خارجي مي باشند. اين ريبون ها در جهت مخالف با يکديگر به صورت شعاعي و جانبي مي چرخند و موجب مخلوط، يکنواخت و همگن شدن پودرهاي خشک با يکديگر مي گردند. اين عمل با قدرت گرفتن از نيروي شفت متصل به موتور گيربکس انجام مي شود. اين دستگاه مي تواند پودرهاي خشک را از 6 الي 20 دقيقه به طور کامل مخلوط نمايد و همچنين مي تواند در کارگاه ها با توليدات متوسط يا کارخانه هايي که توليد در سطح بالا دارند استفاده شود.
نکته بسيار مهم براي توليد محصولات اين است که ترکيب مواد هاي اوليه بايد به صورت يکنواخت باشد و اين دستگاه مي تواند اين نياز را به طور کامل برآورده نمايد.

دستگاه ميکسر يا بلندر که در واقع از تجهيزات جانبي ماشين آلات بسته بندي به شمار مي رود، داراي يک موتور و گيربکس مي باشد که قدرت را با دور پايين انتقال مي دهد. همچنين متناسب با نياز مشتريان قابليت نصب اسانس پاش بر روي اين دستگاه وجود دارد. اين دستگاه به علت اينکه در تماس با مواد غذايي و دارويي مي باشد نياز است حتما تمام استيل از جنس اسنلس 304 نگير باشد که زنگ نمي زند و خورده نمي شود و کاملا متناسب با قوانين سازمان غذا و دارو مي باشد. 

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری