خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی بسته بندی آب معدنی

هزینه راه اندازی خط بسته بندی و شیرینگ بطری آب معدنی، لزوم استفاده از آب آشامیدنی سالم بر هیچ کس پوشیده نیست در این میان بازار مصرف آب معدنی هر روز پر رونق تر می شود و برای پاسخ به نیاز بازار و کسب در آمد، سرمایه گذاری برای تولید و بسته بندی آب معدنی پرسود خواهد بود.


هزینه راه اندازی خط بسته بندی و شیرینگ بطری آب معدنی

در خط تولید و بسته بندی آب آشامیدنی استفاده از دستگاه های پرکن و دربند و لیبل زن امری ضروری است و برای بسته بندی در مرحله دوم این تولید دستگاه های شیرینگ کاربردی هستند. با استفاده از این دستگاه ها بطری های آب پر شده، بصورت چند تایی بسته بندی می شوند تا حمل و انبار کردن آسان تری داشته باشند. این دستگاه ها در دو نوع تونلی و کابینی طراحی و عرضه شده اند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه های شیرینگ با واحد فروش مجموعه نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید تا ضمن مشاوره از خرید دستگاهی با کیفیت و قیمتی مناسب بهره مند گردید.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی بطری ها : 

کالای تولیدی در کارگاه علاوه بر کیفیت و مرغوبیت تولید باید دارای ویژگی بسته بندی مناسب باشد تا در بازار رقابت مورد توجه قرار گیرد شیرینگ کردن بطری های تولید از جمله مواردی است که در بسته بندی باعث ایجاد حس رضایت مندی در مشتری خواهد شد. علاوه بر اینها مواردی که در ذیل ذکر میگردد از مواردی است که لزوم شیرینگ کردن بطری آب معدنی را بر ما روشن خواهد نمود. 
امکان حمل و نقل امن و راحت انواع کالا

جلوگیری از نفوذ رطوبت و یا رسیدن آب به کالا

افزایش طول عمر کالا

افزایش زیبایی ظاهری و شکیل به نظر رسیدن کالای نهایی

 جلوگیری از نفوذ عوامل شیمیایی

دستگاه شرینک پک چیست ؟

دستگاه شرینک پک جزو تجهیزات مدرن است که با استفاده از یک غشای ترموپلاستیکی (که همان لایه پلیمری مورد استفاده برای بسته بندی کالا است) و استفاده از حرارت موجب انقباض این غشا می شود. به گونه ای که این لایه کل محصول را در بر خواهد گرفت. این دستگاه دارای سیستم کنترل خودکار دما می باشد که با توجه به مدل محصول برای پکیج کالاهای مختلف طراحی شده است و با پیشرفت هایی که در تولید این تجهیزات به وجود آمده است علاوه بر شرینک کردن، امکان مهر و موم کردن محصولات را نیز فراهم خواهد کرد.

دستگاه شیرینگ پک تونلی 

 از دستگاه شرینک پک تونلی بیشتر برای بسته بندی آب آشامیدنی استفاده می شود و در این فرآیند بطری ها دوتایی و یا سه تایی کنار هم قرار می گیرند و بوسیله ی نایلون بسته بندی می شوند. این دستگاه تونلی دارد و می توان انواع سایز های بطری را در آن بسته بندی کرد.
مهم ترین بخشی که در دستگاه تونلی شرینک تونلی قرار دارد، تونل حرارتی است. در این قسمت کالا روی نوار نقاله تونلی حرارتی و یا قلب این بخش قرار می گیرد و بعد از بسته بندی از طرف دیگر دستگاه بیرون می آید. بطری به داخل تونل دستگاه کشیده می شود و نایلون شکل بطری را به خود گرفته و گرمای موجود در تونل، که به کمک المنت های برقی داخل دستگاه  بوجود می آیند، دور بطری چسبیده می شوند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید:

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری