خرید دستگاه بسته بندی اتوماتیک شیرینگ تونلی

خرید دستگاه بسته بندی اتوماتیک شیرینگ تونلی، از پرکاربرد ترین دستگاه های خط تولید و بسته بندی دستگاه شیرینگ است که به منظور بسته بندی برای محافظت محصول تولیدی در برابر عوامل خارجی چون گرد و غبار،حشرات و یا آلودگی های محیطی و همچنین حمل و انبارداری آسان استفاده می گردد.

خرید دستگاه بسته بندی اتوماتیک شیرینگ تونلی  

دستگاه های شیرینگ پک در انواع متفاوت بصورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک به فروش می رسند. مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز انواع دستگاه های شیرینگ پک را با تکیه بر تجربه پرسنل مجرب خود طراحی و با بهترین متریال و یراق آلات تولید و عرضه نموده است.

عملکرد دستگاه شیرینگ پک :

دستگاهی است که برای برقراری تعادل دو یا چند محصول پوسته ای از سلفون را به دور محصول پک (در اصطلاح جمع و کوچک) می کند. دستگاه شیرینگ پک در دو مدل دستگاه شیرینگ کابینی و دستگاه شیرینگ تونلی طراحی و ساخته می شوند.
دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک :
در این دستگاه بعد از قرارگیری محصولات بر روی نوار نقاله دستگاه با استفاده از سیستم ردیف کن محصولات را ردیف کرده و بعد از قرار گیری نایلون بر روی آن ها با استفاده از جک هل دهنده به داخل تونل هدایت می شوند، حرارت تولید شده از طریق المنت های برقی سبب جمع شوندگی نایلون شیرینگ و چسبندگی آن به محصول می شود.
دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک :
شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک بر خلاف دستگاه اتوماتیک عمل برش سلفون با وارد کردن فشار اهرم توسط اپراتور صورت می گیرد و همین طور دستگاه نیمه اتوماتیک فاقد ردیف کن بر روی نوار نقاله می باشد.
دستگاه شیرینگ پک کابینی:
دستگاه شیرینگ پک کابینی جهت بسته بندی انواع پک های کوچک مانند: جعبه های اسباب بازی، شیرینی، خشکبار، دستمال غذایی و … به کار می رود. دستگاه شیرینگ پک کابینی به دو مدل رومیزی و ایستاده ساخته می شود.
دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی :
با توجه به سایز کوچکی که دارد به راحتی در محیط های کوچک مانند فروشگاه ها، رستوران ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه شیرینگ پک کابینی ایستاده :
دستگاه شیرینگ پک کابینی ایستاده با رنگ الکترو استاتیک پوشانده شده که علاوه بر ضد ضربه بودن عمر دستگاه را نیز طولانی تر می شود. چرخ دار بودن دستگاه سبب سهولت در جابه جایی می شود.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری