فروش دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک روتاری 12 نازله

،فروش دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک روتاری 12 نازله، برای افزایش تولید و بالابردن راندمان کاری و پایین آوردن هزینه های تولید در خطوط تولید و بسته بندی مایعات از دستگاه های پرکن اتوماتیک با تعداد نازل بالا استفاده می شود. این دستگاه ها علاوه بر پر کردن همزمان تعداد بالای ظروف از مایع دربندی اتومات نیز بر روی ظروف اعمال می نماید که خود باعث استفاده از نیروی کار کمتری نسبت به دستگاه های نیمه اتومات دارند.

 فروش دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک روتاری 12 نازله

دستگاه های اتومات پرکن مایعات روتاری 12 نازله بدلیل ساختاری که دارند فضای کمتری نسبت به دستگاه های پرکن مایعات خطی اشغال می کنند. این دستگاه ها در مدل های اتومات و نیمه اتومات در بازار موجود هستند. یکی از شرکت های تولید و عرضه کننده این دستگاه ها در ایران مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز است که خط تولید و بسته بندی انواع مایعات غلیظ و رقیق را طراحی، تولید و به بازار عرضه نموده است. برای طراحی و اجرای خط تولید و بسته بندی مایعات با کادر مشاوره ما در نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید.

کاربرد دستگاه های پرکن اتومات روتاری :

دستگاه پرکن مایعات روتاری برای پرکردن انواع مایعات غلیظ و رقیق در خط تولید و بسته بندی مایعات بکار گرفته می شود.
دستگاه پرکن مایعات روتاری-مایعات غلیظ
از این دستگاه برای پر کردن ظروف با مایعاتی غلیظ مانند عسل، شیره‌های خوراکی مانند انگور و خرما و برخی روغن‌های با غلظت بالا استفاده می‌شود.

دستگاه پرکن مایعات روتاری-مایعات رقیق
از این پرکن مایعات برای ریختن مایعاتی که دارای ویسکوزیته پایینی هستند استفاده می‌شود. مایعاتی نظیر آب میوه‌ها، دوغ، آب معدنی، سرکه، نوشابه و غیره خرید و راه اندازی دستگاه پرکن روتاری

مکانیزم عملکردی دستگاه پرکن مایعات روتاری :

اصلی ترین مشخصه دستگاه پرکن روتاری این است که کار پرکردن ظروف را به صورت چرخشی انجام می دهد. سینی چرخنده در هر نوبت تعدادی ظرف را به زیر شیر تزریق دستگاه قرار می دهد تا بعد از پر شدن و گذاشتن درب ظروف، ظروف دیگر جایگزین آن می شوند.

چون حرکت این نوع پر کن ها به صورت چرخشی یا دواری است روتاری نام می گیرند. مزیت اصلی دستگاه پرکن روتاری این است که پسماند را به حداقل می رساند و از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می کند. دستگاه بادی تزریق پلاستیک یک تکنولوژی ساخت برای تولید انبوه قطعات پلاستیکی هم اندازه با خطای خیلی کم است . 

از اصلی ترین مشخصات دستگاه های دربند روتاری این است که با وجود چنین دستگاهی، درب همه بطری ها و ظروف مختلف به راحتی بسته می شود. 

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری