قیمت دستگاه پرکن سیلندر پیستونی 4 نازله اتومات

قیمت دستگاه پرکن سیلندر پیستونی 4 نازله اتومات، دستگاه پرکن سیلندر پیستونی برای پرکن مایعات غلیظ (liquid filling machine) از دسته ماشین آلات پرکن به حساب می آید که جهت پرکردن و تزریق مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند، به کار می روند از این جهت که در برابر جاری شدن مقاومت زیادی می کنند، در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اغلب صنایع غذایی؛ دارویی؛ شیمیایی؛ ساختمانی؛ دارویی و بهداشتی و ... کاربرد دارد.

قیمت دستگاه پرکن سیلندر پیستونی 4 نازله اتومات

قیمت دستگاه های پرکن با توجه به تعداد نازل های طراحی شده و کارکرد اتوماتیک یا نیمه اتومات بودن و یا قابلیت های قابل بصب بروی خط مثل سیل القایی یا دربند و لیبل زن و.... متفاوت خواهد بود همچنین با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار مواد اولیه و یراق آلات قیمت ها به روز خواهند بود؛ برای آگاهی از قیمت دستگاه ها می توانید با مشاورین و طراحان خط تولید در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در تماس باشید و از مزایای مشاوره ، طراحی رایگان، نصب و راه اندازی کارشناسی رایگان بهره ببرید.

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی چیست؟

پرکن سیلندر پیستونی برای پر کردن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ استفاده می شود. اگر مایعی رقیقی در زمان پر کردن کف نکند، برای پرکردن این نوع مایع ها نیز می توان از همین دستگاه بهره برد. می توان آن را به یک سرنگ بزرگ تشبیه کرد. بازوهای سیلندر به وسیله جک های پنوماتیک یا موتور کوبل به گیربکس حرکت می کنند. در دستگاه پرکن سیلندر پیستونی، در دهانه پیستون یک شیر سه طرفه دیده می شود که با عقب رفتن پیستون مسیر مخزن تغذیه به درون سیلندر باز می شود. خرید دستگاه پرکن مایعات غلظ سیلندر پیستونی

 با جلو رفتن پیستون، مسیر سیلندر به نازل ها باز خواهد شد و عمل تزریق مواد در ظرف مخصوص صورت می گیرد. این دستگاه ها به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار موجود هستند. بر اساس حجم سیلندر می توان قابلیت پر کردن مایعات غلیظ را برای دستگاه تعیین کرد. این دستگاه به شکل خطی و روتاری وجود دارد.

 دستگاه قابلیت پر کردن مایعات رقیق از 10تا 20000 سی سی داخل ظروف با هر شکل هندسی را دارد و راندمان و سرعت عملکرد دستگاه هم بستگی به تعداد نازل های آن دارد. روی دستگاه پرکن هم یک مخزن ایجاد شده است که دارای کنترل سطح می باشد و مواد با ثقلیت و وزن خود به داخل ظرف هدایت می شود و توسط نازلهای پنوماتیک کنترل حجم می شود. 

طراحی و خرید دستگاه پرکن سیلندر پیستونی:

 طراحی دستگاه پرکن سیلندر پیستونی را مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز مطابق با استانداردهای جهانی انجام داده است و با اطمینان به کیفیت دستگاه های تولید، تمام ماشین آلات تولیدی خود را با ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله نموده است تا ثابت کنیم با فروش دستگاه ها تعهد ما نسبت به شما به اتمام نمیرسد و با شما همراه هستیم در حفظ کیفیت و ارتقا دستگاه ها یاری رسان شما خواهیم بود. شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری