قیمت دستگاه ارزان پرکن اتوماتیک ضدیخ

قیمت دستگاه ارزان پرکن اتوماتیک ضدیخ، در خط تولید و بسته بندی مایع ضد یخ که از جمله مایعات رقیق است از دستگاه های پرکن ثقلی استفاده می گردد. این دستگاه پرکن جزء پر کاربردترین دستگاه های خط تولید و بسته بندی مایعات است که بدلیل مکانیزم ساده آن و نداشتن پمپ و سیلندر قیمتی مناسب دارد و جهت ارتقا و مکانیزه کردن کارگاه تولیدی، خرید این دستگاه علاوه بر کم کردن بار مالی بدلیل استفاده از نیروی انسانی کمتر، محصول تولیدی با دقت بیشتر و هدر رفت کمتری بسته بندی خواهد شد.

قیمت دستگاه ارزان پرکن اتوماتیک ضدیخ

دستگاه های پرکن با حجم و قابلیت های متفاوت در بازار موجود است. این دستگاه ها میتوانند اتوماتیک، دستی یا نیمه اتوماتیک باشند و بنا به کاربردی که در صنایع دارند از متریال متفاوت تولید گردند با این تفسیر و نوسانات قیمت در بازار مواد اولیه قیمتی که بیانگر میزان سرمایه لازم برای تهیه دستگاه باشد قابل پیش بینی نیست.

اما در مجموعه ماشن سازی نهاد صنعت پیشگام البرز تمام تلاش پرسنل بر این مهم استوار گردیده است که دستگاه های پرکن اتوماتیک ضد یخ با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در اختیار سرمایه گذار محترم قرار گیرد. با مشاورین فروش ما با شماره های درج شده در انتهای مطلب، جهت اطلاع از آخرین قیمتها در تماس باشید.

مشخصات فنی دستگاه پرکن ثقلی اتوماتیک :

  •  نازل های دستگاه متناسب با نیاز مشتریان قابل سفارش است.
  • برق مصرفی دستگاه با توجه به نیاز مشتریان می تواند تک فاز شهری یا سه فاز برق صنعتی باشد.
  • دستگاه دارای تایمر زمان می باشد
  •  سنسور تشخیص درون مخزن برای تشخیص مقدار سطح مایع درون مخزن می باشد.
  • جنس دستگاه و نازل ها استیل استنلس 304  
  • دارای نوارنقاله برای حرکت و انتقال بطری ها
  • دستگاه دارای سیستم PLC و HMI لمسی برای تنظیم و کنترل عملکرد دستگاه  فروش دستگاه ارزان پرکن اتوماتیک ضد یخ

مکانیزم عملکردی دستگاه پرکن اتومات ضد یخ :

 دستگاه های پرکن مایع وزنی به اندازه ای در پر کردن مواد رقیق موثر و ساده عمل نموده که می توان برای تزریق مایعات رقیق به درون ظرف از فشار تخلیه شدن خود آن ها از مخازن دستگاه پرکن بهره گرفت. دستگاه های پرکن ثقلی از آن جایی که با استفاده از فشار خود مواد و نیز جاذبه، تزریق را انجام داده لذا نیازی به مکانیسم های سیلندر پیستون و یا پمپ نخواهند داشت.

مشاوره و طراحی و خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایع ضد یخ :

دستگاه های تولید شده در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز دارای گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین خدمات پس از فروش 10 ساله است که تضمینی است بر اعتماد بر تولیدات باکیفیت مجموعه. با مشاورین ما در تماس باشید تا ضمن مشاوره از طراحی و نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها بهره مند گردید.

شماره تماس واحد مشاوره و فروش :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری