خرید دستگاه پرکن اتوماتیک و شیرینگ نوشابه

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک و شیرینگ نوشابه، نوشابه، نوشیدنی است که از ترکیب آب، اسانس و سایر افزودنی های مجاز تشکیل شده. در کل به هر محصول آشامیدنی می توان نوشابه اطلاق نمود.

چند دهه ای است که وارد سبد غذایی مصرف کنندگان درجای جای جهان شده است.

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک و شیرینگ نوشابه

گروه صنعتی ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز، طراح ، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، یکی از خطوط تولیدی را که در طراحی و راه اندازی آن تخصص دارد، خط تولید و دستگاه های پرکن و بسته بندی و شیرینگ نوشابه است.
دستگاه های پرکن و بسته بندی این گروه صنعتی تمامی چالش های کیفیت و نو آوری در تولید را پشت سر نهاده است و با اطمینان از تولید خود تمامی ماشین آلات را به مدت 24 ماه گارانتی نموده است.
همچنین جهت اورهال نگه داشتن خطوط تولیدی خدمات پس از فروش 10 ساله بر روی تمامی دستگاه های تولیدی دارد.

مکانیزم تولید و دستگاه پرکن نوشابه :

نوشابه ها بنا به سلایق مختلف در بازار موجود است و تولید می گردند. تولید نوشابه در خط تولید به این صورت است که شکر در شربت خانه با بریکس مورد نظر تولید گردیده و سپس در سیستم های فرمولاسیون با توجه به طعم های مختلف که تولید می شوند با ترکیبات دیگر مخلوط و سپس با تزریق گاز به محصول وارد سیستم و دستگاه های پرکن می گردد.

دستگاه های بسته بندی و شیرینگ بطری نوشابه:

در دستگاه های بسته بندی و در بند اتوماتیک و لیبل زن مراحل اولیه بسته بندی انجام می گیرد و در نهایت در دستگاه های شیرینگ پک بسته بندی و به بازار مصرف عرضه می گردد.
شیرینگ گردن کالا سبب جمع تر شدن آن ها برای حمل و نقل می شود. دستگاه بسته بندی شیرینگ پک جهت شیرینگ کردن محصول و پوشش دهی است که از مزایای آن می توان به محافظت از محصول، زیبایی ظاهری به محصول، کنار هم قرار دادن محصولات و محافظی در برابر آسیب های در حین حمل و نقل و جابه جایی نام برد.

دستگاه های پرکن اتوماتیک مایعات  :

دستگاه‌های پُرکن و بسته بندی صنعت نوشیدنی‌ می‌تواند برای انواع آبجوهای غیر الکلی، آب ساده یا آب معدنی، آبهای گازدار و یا طعم دار، نوشابه های گازدار، آب میوه طبیعی یا انواع آب میوه نکتار، شیر و دوغ و یا شیرهای طعم دار، قهوه یا چای سرد، انواع نوشیدنی های بدون گاز و یا با گاز CO2، نوشیدنی های گرم یا سرد مورد استفاده قرار گیرد.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129593215 مهندس رهبری
09129212294 مهندس مددخانی