قیمت دستگاه پرکن چهار نازل مایعات رقیق 

قیمت دستگاه پرکن چهار نازل مایعات رقیق، دستگاه های پرکن مایعات در خطوط تولید و بسته بندی از حمله محبوب ترین دستگاه ها و ماشین آلات است که روند تولید را افزایش و مسبب افزایش راندمان تولید می گردند. این دستگاه ها با دقت و سرعتی بالا عمل تزریق مایع درون ظروف بسته بندی را انجام می دهند. دستگاه های پرکن بر حسب نیاز کارگاهی با عملکرد دستی، اتوماتیک یا تیمه اتوماتیک طراحی می گردند. 

قیمت دستگاه پرکن چهار نازل مایعات رقیق 

دستگاه های پرکن بر حسب نیاز کارگاهی با تعداد نازل متغیر طراحی و تولید می گردند. این دستگاه ها با توجه به غلظت مایع با مکانیزم متفاوت طراحی می گردند. برای انتخاب دستگاه متناظر با نیاز کارگاهی مشاوره و کمک گرفتن از متخصصین اهل فن می تواند راهگشا باشد. این امر در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز محقق گردیده است و تمامی دستگاه ها بر اساس نیاز کارگاهی مختص تولید شما طراحی خواهد گردید.

تمامي دستگاه هاي ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز با کيفيت ترين يراق آلات توليد ميشوند و قيمت مناسبي دارند اما نسبت به نوسانات بازار نمي توان قيمت ثابتي براي دستگاه شيرينگ پک تعيين کرد. همچنين اين دستگاه داراي مدل هاي مختلفي است که با آنها آشنا شديد و هر کدام داراي يک سري قابليت ها و مشخصات منحصر به فرد هستند که اين موارد هم روي قيمت آنها تاثير گذار است.

دستگاه های پرکن مایعات :

دستگاه پرکن مايعات به طور معمول به دو شيوه اتوماتيک و يا نيمه اتوماتيک طراحي و توليد مي‌شود. مکانيسم و عملکرد دستگاه‌هاي پرکن مايعات، بر اساس نوع پيمانه کردن مايع مورد نظر، نام گذاري مي‌شود. بنابراين دستگاه پرکن مايعات شامل انواع مختلفي است که عبارتند از: پرکن تايمري، پرکن ثقلي، پرکن سيلندر پيستوني، پرکن لورسلي و… که هر يک در موارد خاصي به کار گرفته مي‌شوند و کاربردهاي ويژه‌اي دارند. قیمت دستگاه پرکن چهار نازل مایعات رقیق

دستگاه پرکن نيمه اتوماتيک
در ابتدا اپراتور ظروف را در داخل فيکسچر تعبيه شده بر روي دستگاه قرار مي دهد و با فشردن پدال يا شاسي شيرهاي نازل ها باز شده و عمليات تزريق صورت مي گيرد. پس از زمان بندي اي که در تنطيمات سيستم بوده شيرها بسته و سيکل بعدي آماده اجرا مي باشد. در اين نوع دستگاه بسته بندي ابتدا بايد زير هر نازل يک عدد بطري قرار دهيد سپس با فشردن شاستي استارت مايعات بصورت اتوماتيک داخل بطري ريخته مي شود سپس با قرار دادن زير دربند درب بطري بسته خواهد شد.

انواع شوينده ها (شيشه شور ، سفيد کننده، جرم گير و…)
انواع حلال ها (تينر ، الکل ، استون و..)
انواع مايعات شيميايي (اسيد ها، آب اکسيژنه، ضد يخ ، کود هاي مايع و…)
انواع مايعات خوراکي (آب ، سرکه، دوغ ، آب ميوه و…)

اين دستگاه ها به اندازه اي در پر کردن مواد رقيق موثر و ساده عمل نموده که مي توان براي تزريق مايعات رقيق به درون ظرف از فشار تخليه شدن خود آن ها از مخازن دستگاه پرکن بهره گرفت که اين موضوع باعث شده که اين مکانيسم به مکانيسم ثقل معروف گردد.

دستگاه هاي پرکن ثقلي از آن جايي که با استفاده از فشار خود مواد و نيز جاذبه، تزريق را انجام داده لذا نيازي به مکانيسم هاي سيلندر پيستون و يا پمپ نخواهند داشت. اين موضوع سبب شده که اين دستگاه ها داراي قيمت منصفانه تري بوده و نيز آسان تر بتوان آن ها را تهيه نمود. البته اين نکته نيز لازم به يادآوري بوده که دقت مکانيزم ثقل به نسبت سيستم پمپ و سيلندر و پيستون پايين تر مي باشد
در اين سيستم ها با توجه به آن که سنگيني مواد عامل اصلي فشار ريزش بوده چنانچه در صورت کاهش حجم مواد درون مخزن شاهد افت فشار تزريق نيز خواهيم بود چرا که سنگيني مواد پشت نازل نيز کمتر مي گردد. از اين رو به طور معمول بين مخزن پرکن و يک مخزن اصلي اتصال برقرار شده انتقال ماده به مخزن پرکن با استفاده از پمپ انجام مي گيرد. به منظور تعيين سطح مواد در درون مخزن پرکن ثقلي نيز سنسور هاي مخصوص و يا شناور به کار برده مي شود.
مکانيزم قطع تزريق نيز در دستگاه هاي پرکن مايعات رقيق با ديگر دستگاه ها متفاوت مي باشد. از بين مهم ترين آن ها مي توان به کارگيري تايمر، لودسل و کانتر را نام برد. به طور معمول حسگر لودس (نوعي سنسور وزن) نتايج مطلوب تري را به بار خواهد آورد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری 

09129212294 مهندس مددخانی