فروش خط توليد و دستگاه پرکن روغن مايع خوراکي

فروش خط توليد و دستگاه پرکن روغن مايع خوراکي، روغَن دسته‌اي از مايعات است که با آب مخلوط نمي‌شوند و به دليل آن که چگالي آن‌ها کمتر از آب است، روي آب شناور مي‌مانند. اصولاً روغن به چربي اطلاق مي‌شود که در دماي اتاق معمولاً به حالت مايع مي‌باشد به جز روغن نباتي و روغن حيواني. روغن‌ها هم همچون چربي‌ها متشکل از تري گليسريد، مونوگليسريد و مقداري هم دي گليسريد مي‌باشند. از آنجا که روغن حاوي مقدار زيادي چربي غيراشباع است، در دماي اتاق مايع مي‌باشد. استفاده روزانه از انواع روغن ها در زندگي بازار پرسودي براي سرمايه گذاري ايجاد نموده است. 

فروش خط توليد و دستگاه پرکن روغن مايع خوراکي 

خريد دستگاه هاي خط توليد و بسته بندي از مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز علاوه بر گارانتي 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله 

 مقرون به صرفه: با خريد اين دستگاه از توان صنعت به صورت مستقيم هزينه واسطه هاي از بين مي رود. با هزينه مناسب مي توانيد خط توليد روغن را راه اندازي کنيد.

– گارانتي و خدمات پس از فروش: با خريد اين دستگاه از توان صنعت مي توانيد از گارانتي و خدمات پس از فروش بهره مند شويد. براي کسب اطلاعات بيشتر با واحد فروش تماس بگيريد.

– نصب و راه اندازي: براي نصب و راه اندازي خط توليد روغن کارشناسان ما آماده ارائه خدمات هستند. در صورت نياز در محل مورد نظر شما حضور مي يابند و نصب و راه اندازي دستگاه را در محل شما انجام مي دهند.

 

ارائه آموزش: ما در ماشين سازي نهاد صنعت در صورت نياز انواع آموزش هاي مورد نياز کار با دستگاه را ارائه مي دهيم. 

انواع دستگاه پرکن مايعات و کاربرد آنها :

دستگاه پرکن مايعات در دو نوع، دستگاه پرکن مايعات رقيق و دستگاه پرکن مايعات غليظ توسط شرکت ارائه مي گردد. دستگاه پرکن روغن خوراکي قابليت کاربري براي هردو نوع مايعات را دارد. که يکي از محسنات اين دستگاه مي باشد. طراحي اين دستگاه براي  پرکردن مايعات رقيق به صورت هدايت برحسب وزن و ثقليت مايع مي باشد و براي مايعات غليظ به صورت پيستوني يا پمپي انجام مي گيرد.

دستگاه پرکن روغن خوراکي توانايي پر کردن بطري هايي با حجم هاي متفاوت را دارد. همچنين براي پر کردن مايعات غليظ يا رقيق تر دستگاه هاي پرکن مخصوصي توليد شده است. هر يک از آن ها را به قيمت عمده در بازار عرضه مي کنند. اين نوع دستگاه هاي که مناسب بسته بندي روغن در بسته بندي هاي شيشه اي و پلاستيکي است توانايي پرکردن روغن را در ظروف 10 ال 500 سي سي را دارند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خريد :

09129212294 مهندس مددخاني 

09129593215 مهندس رهبري