فروش دستگاه پرکن مايعات روتاري با دربند اتومات

فروش دستگاه پرکن مايعات روتاري با دربند اتومات، دستگاه هاي پرکن هر کدام بستگي بر کارايي که دارند مدل آن ها و روش عملکرد آن دستگاه متفاوت مي باشد. دستگاه هاي پر کن بر اساس تنظيماتي که براي آن ها تعريف شده و يا مدل دستگاه عمل پر کردن را انجام مي دهند. دستگاه هاي پرکن را مي توان به صورت اتومات يا نيمه اتومات و دستي توليد گردند. همچنين مي توان دستگاه ها را بر خط و يا به صورت روتاري يا دوار و چرخشي طراحي نمود. 

فروش دستگاه پرکن مايعات روتاري با دربند اتومات 

دستگاه پرکن مايعات يکي از دستگاه‌هاي ضروري در صنايع غذايي، شيميايي، دارويي و … است که ضرورت استفاده از آن‌ها غير قابل اجتناب مي‌باشد. از اين دستگاه براي پر کردن ظروف و بطري‌ها با مايعات استفاده مي‌شود که در کنار برخورداري از سرعت و دقت زياد، استفاده از آن بسيار راحت، مفيد و کاربردي مي‌باشد. دستگاه پرکن مايعات براي انواع مايعات غليظ، رقيق و … ساخته مي‌شوند.

دستگاه پرکن متناظر با نياز توليدي خود را مي توانيد با کمک مهندسين مشاور در مجموعه ماشين سازي نهاد صنعت پيشگام البرز طراحي و اجرا نمود. ماشين آلات توليدي در اين مجموعه با گارانتي 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه مي گردند. مشاورين مجموعه از ابتداي تا نصب و بهره برداري همراه کادر شما خواهند بود. شماره اين مشاورين در انتهاي مطلب جهت سهولت دسترسي آورده شده است.

 

مشخصات دستگاه پر کن و دربند روتاري

از اصلي ترين مزيت و مشخصه دستگاه پرکن و دربند روتاري اين است بعد از پر کردن ظروف درب آن ها را هم مي بندد. به طور کلي، اين دستگاه کارايي بالايي برخوردار است. از ديگر مزاياي اين دستگاه مي توان به موارد زير نيز اشاره کرد:

  • افزايش ظرفيت توليد
  • دقت بيشتر در انجام عمل پر کردن
  • قيمت مناسب با توجه به کارايي بالا
  • به حداقل رساندن هدر رفتن مواد
  • با توجه به دما چگالي محصول به طور خودکار تنظيم مي شوند.
  • با کاهش اتلاف محصولات منجر به افزايش سود مي شوند.

اصلي ترين مشخصه دستگاه پرکن روتاري اين است که کار پرکردن ظروف را به صورت چرخشي انجام مي دهد. سيني چرخنده در هر نوبت تعدادي ظرف را به زير شير تزريق دستگاه قرار مي دهد تا بعد از پر شدن و گذاشتن درب ظروف، ظروف ديگر جايگزين آن مي شوند. چون حرکت اين نوع پر کن ها به صورت چرخشي يا دواري است روتاري نام مي گيرند. مزيت اصلي دستگاه پرکن روتاري اين است که پسماند را به حداقل مي رساند و از هدر رفتن مواد غذايي جلوگيري مي کند. دستگاه بادي تزريق پلاستيک يک تکنولوژي ساخت براي توليد انبوه قطعات پلاستيکي هم اندازه با خطاي خيلي کم است. 

از اصلي ترين مشخصات دستگاه هاي دربند روتاري اين است که با وجود چنين دستگاهي، درب همه بطري ها و ظروف مختلف به راحتي بسته مي شود . بسياري از محصولات خوراکي يا دارويي در کارخانه ها توسط اين دستگاه پر مي شوند که متناسب با اندازه تمام مايعات، داخل ظرف مورد نظر آن را پر مي کند. مانند:  رب گوجه  انواع سس ها   مرباها  شربت هاي دارويي

کاربرد انواع دستگاه پرکن روتاري

دستگاه هايي که براي پر کن مايعات توليد مي شوند به دو صورت پر کن خطي و يا دستگاه پر کن روتاري  طراحي مي شوند. دستگاه هاي پر کن روتاري مزيتي که نسبت به دستگاه هاي پر کن خطي دارند اين مي باشد که فضاي کمتري را در توليدي ها و يا کارخانه ها اشغال مي کنند.

معمولا دستگاه هاي پر کن روتاري فضايي که براي کار خود نياز دارند 1.5 در 1.5 مي باشد. دستگاه هاي روتاري براي پر کردن انواع نوشيدني ها مانند آب معدني، دوغ، آب ميوه ها و مايعات ديگري مورد استفاده قرار مي گيرند و دستگاه با مواد در ارتباط نخواهد بود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خريد :

09129212294 مهندس مددخاني

09129593215 مهندس رهبري