فروش دستگاه قوطی پرکن اتوماتیک پودری

فروش دستگاه قوطی پرکن اتوماتیک پودری، دستگاه های پرکن پودری متناسب با ساختار پودری که تولید می گردد طراحی می گردند. گاهي بسته هاي مورد نظر وزن هاي اندکي دارند که نياز است دستگاه مخصوصي براي پرکردن آن تهيه شود براي اين منظور از دستگاه پرکن پودر کم حجم استفاده مي شود و گاهي ديگر حجم بيشتر و بالاتر است به همين خاطر مي توان دستگاه با حجم کم يا زياد باشد استفاده از تکنيک ها مکانيزم هاي مختلف پرکردن و تزريق در اين دستگاه کار را براي کاربر راحت تر مي کند.   

دستگاه پرکن پودر وانيل
rnدستگاه پرکن پودر وانيل يا دستگاه قوطي پرکن پودري از ماشين‌آلات توليدي مجموعه نهاد صنعت پيشگام البرز است که انواع مواد پودري غذايي و شيميايي را در قوطي هاي فلزي،شيشه اي و پلاستيکي بسته بندي مي‌کند دستگاه ساشه پودري مدادي يکي از دستگاه هاي کامل در زمينه بسته بندي محسوب مي شود.

نکاتی که در انتخاب دستگاه لازم است مد نظر داشته باشید:

مکانیسم کنترل: دستگاه شما باید به آسانی توان کنترل و برنامه‌ریزی را داشته باشد.
نوع دستگاه: با توجه به حجم تولید محصول و نیازهای خود یکی از انواع مختلف دستگاه پرکن پودری همچون پرکن دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را انتخاب نمایید.
سرعت پر کردن دستگاه: می توانید بر اساس نیاز و ظرفیت تولید خود دستگاه مناسبی را انتخاب کنید.
مکانیسم عملکردی دستگاه: با توجه به نوع نیاز خود می توانید دستگاه پرکن پودری را با مکانیزم عملکرد متفاوت و همچنین به موتورهای مختلف مجهز کنید.
انتخاب می کنید در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم باشد.
دقت و خطای پر کردن: هیچ نوع دستگاهی بدون خطا نیست ولی سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که میزان خطای آن معقول باشد.
ظرفیت و حجم قیف: در این مورد هم قبل از انتخاب حجم قیف دستگاه پرکن پودر باید محصول موردنظر و حجم آن را به طور کامل بشناسید.
دامنه پر کردن دستگاه: بهتر است نسبت به نیاز خود دستگاهی را انتخاب نمایید که دامنه پر کردن بسیاری از حجم را پوشش دهد.

شماره تماس واحد فروش و مشاوره :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری