خرید دستگاه ارزان اتوماتیک پرکن کود شیمیایی مایع

خرید دستگاه ارزان اتوماتیک پرکن کود شیمیایی مایع، کودهای شیمیایی ترکیباتی از مواد آلی و معدنی برای بهبود رشد یا محافظت از گیاه در برابر آفات، هستند. با رشد روزافزون جمعیت و بالطبع آن بالا رفتن تقاضا در بازار میوه و سبزیجات، پرورش و کشت بهینه گیاهان از اهداف راهبردی است که با استفاده از کودها و سموم امکانپذیر می گردد. راه اندازی خط تولید و بسته بندی کود شیمیایی با هدف ارتقا سطح کیفی و کمیت کشاورزی با سودآوری بالا همراه خواهد بود.

خرید دستگاه ارزان اتوماتیک پرکن کود شیمیایی مایع

 

سرمایه گذار محترم در هنگام خريد دستگاه پرکن مايعات باید ويژگی و مشخصات دستگاه را کاملا بررسي نمايند تا دستگاهي با بیشترین راندمان کاري را طراحی و خریداری نمايند. کارشناسان گروه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در تلاش مي‌باشند دستگاه های خط تولید و بسته بندی کود مایع را مطابق با استانداردهای جهانی و هزینه پایین در اختیار تولیدکنندگاه قرار دهند تا سهمی هر چند کوچک در رشد و ارتقا سطح کیفی اقتصاد داشته باشند. با مشاورین ما در مجموعه تماس بگیرید. شماره های تماس جهت سهولت دسترسی در انتهای مطلب درج شده است. 

 

انواع دستگاه پرکن و مکانیزم عملکردی : 

دستگاه پرکن مايعات رقيق ثقلي

دستگاه پرکن مايعات رقيق ثقلي جهت پرکردن ظروف براي انواع مايعات رقيق مناسب مي باشد. این دستگاه کاربردی ساده دارد و براساس نیروی جاذبه و حجم مایع کار می کند. مناسب برای انواع مایعات از جمله ؛

rnrn

  • rn
  • انواع شوينده‌ها (شيشه شور، سفيد کننده، جرم گير و…)
  • rn
  • انواع حلال‌ها (تينر، الکل، استون و…)
  • rn
  • انواع مايعات شيميايي (اسيدها، آب اکسيژنه، ضد يخ، کودهاي مايع و…)
  • rn
  • انواع مايعات خوراکي (دوغ، آب، عرقيجات، سرکه، آب ميوه و…) 
  • rn

پرکن مايعات پمپي

از دستگاه پرکن مايعات پمپي یا پیستونی جهت پرکردن مايعات رقيق و غليظ استفاده مي‌گردد. دستگاه های پرکن‌ پیستونی یا پمپي براي محصولات خاصي که نیاز به دقت بالاتری برای تزریق در ظروف دارند، تعبيه شده‌اند. معمولا موادي مانند گريس که داراي غلظت و چسبندگي بالايي هستند را با استفاده از مکانيزم پرکن پمپ تزريق مي‌نمايند. در پرکن مايعات غليظ عمليات پرکنندگي از کف انجام مي‌گردد تا حباب و فاصله در ظروف ايجاد نشود.

دستگاه های پرکن می توانند بصورت اتوماتیک یا نیمه اتومات عمل کنند برای بالابردن سرعت عملکرد و بالا بردن میزان تولید و صرفه جویی در هزینه دستمزد نیروی انسانی، استفاده و طراحی دستگاه های اتوماتیک توصیه می گردد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری