فروش دستگاه خط تولید میوه خشک کن

فروش دستگاه خط تولید میوه خشک کن، تولید میوه خشک یکی از کسب‌وکارهای پرسود و پرطرفدار در دنیا است. صنعت تولید میوه خشک قدمتی در حدود ۳۷۰۰ سال در کشورهای خاورمیانه مانند ایران، عراق، ترکیه و سوریه و همینطور کشور مصر دارد. خشک‌کردن میوه از راه‌های پیش‌گیری از فساد میوه است که باعث ماندگاری بالای آن می‌شود. این روش همچنین حجم میوه را کاهش می‌دهد و از هزینه‌های حمل‌ونقل، نگهداری و بسته‌بندی می‌کاهد. تهیه چیپس میوه توجیه اقتصادی بالایی دارد و دلیل آن میزان درخواست بالای مشتریان ایرانی است. 

فروش دستگاه خط تولید میوه خشک کن 

تولید میوه خشک در ایران به دو صورت تولید خشکبار سنتی و تولید چیپس میوه‌های فصول مختلف انجام می‌گیرد. در بخش خشکبار سنتی محصولاتی چون انجیر، قیسی، توت، انواع آلوی خشک، کشمش و مویز تولید می‌شود؛ و در بخش چیپس میوه‌های فصول، آلو شابلون، هلو، شلیل، توت فرنگی، سیب، موز، انبه، خرمالو، آناناس و کیوی به صورت اسلایس یا حلقه‌ای برش داده و خشک می‌شوند.برخی از این دستگاه‌ها اتوماتیک هستند و برخی دیگر دستی می‌باشند و تعداد نیروی انسانی مورد نیاز بنابر شرایطی که دارد می‌تواند متفاوت باشد.ماشین آلات و دستگاه های خط تولید بنا به میزان تولید روزانه و درخواست سرمایه گذار می تواند متفاوت باشد و به طبع آن قیمت دستگاه ها هم متغیر خواهد بود.

توجیه اقتصادی راه اندازی خط تولید میوه خشک کن :

مزیت‌های گوناگون میوه خشک باعث جذب مشتریان بسیار برای این محصول می‌شود. تولید محصول به شکل چیپس میوه همچنین مزایای بسیاری برای تولیدکنندگان دارد. مجموع این مزایا باعث شده است، طرح تولید میوه خشک چه در منزل و چه در کارگاه یا کارخانه، طرحی با توجیه اقتصادی مناسب باشد.

برخی از این مزایا عبارتند از:

ماندگاری بسیار بالا

حفظ خواص میوه

قابلیت استفاده در فصولی که محصول مورد نظر به صورت میوه تازه وجود ندارد
rnاستفاده از میوه‌هایی که در اقلیم مورد نظر کشت نمی‌شوند
rnکاهش وزن و حجم میوه
rnافزایش قابلیت استفاده
rnتنوع روزافزون محصولات میوه خشک
rnکاربرد روزافزون پودر میوه خشک 

معرفی دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید میوه خشک 
rnوان شستشو اتومات میوه و سبزیجات
rnاین دستگاه برای شستشو میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت کاملا اتوماتیک عمل می کند.
rnبرای شستشوی محصولات به صورت چند مرحله ای باید به تعداد مراحل، وان شستشو تهیه کرد. 
rnدستگاه اسلایسر
rnدستگاه اسلایسر در دو مدل دستی و برقی قابل ارائه به مشتریان است. این دستگاه دارای تیغه های مختلفی جهت ورقه ای، خلال، پوره و نگین کردن انواع میوه و صیفی جات است
rnدستگاه خشک کن 
rn دستگاه های خشک کن کابینی و تونلی را برای خشک کردن محصولات مختلفی نظیر میوه ها ، سبزیجات، گوشت، جلبک، کرم میلورم، کشک، صیفی جات، ماهی و میگو، گیاهان دارویی وغیره تولید می کند. 
rnدستگاه های خشک کن کابینی 
rnدستگاه های خشک کن کابینی در مدل های مختلف مینور(خانگی)، مینی(نیمه صنعتی)، تک کابین، دو کابین و سه کابین(صنعتی) ساخته می شوند. دستگاه های خشک کن  به صورت هوشمند عمل می کنند و دارای سنسور رطوبت و دما هستند. خرید دستگاه خط تولید میوه خشک کن
rn دستگاه های خشک کن تونلی
rnدستگاه خشک کن تونلی برای ظرفیت های بالای تولید میوه خشک استفاده می شود. این دستگاه ب سرعت بیشتری محصولات را خشک می کند و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.
rnدستگاه های بسته بندی
برای بسته بندی محصولاتی نظیر میوه خشک دستگاه های مختلفی وجود دارند و با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، تناژ تولید محصول مورد نظر و نوع بسته بندی دلخواه دستگاه بسته بندی مورد نظر را انتخاب می کنید. 
دستگاه های توزین، دستگاه ساشه،، انواع دستگاه پرکن، دستگاه دوخت و دستگاه سیل برای بسته بندی میوه خشک مورد استفاده قرار می گیرند.

تمامی ماشین آلات و خطوط تولیدی ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشد . با مطالعه در بازار کسب و کار و مشاوره با پرسنل شرکت میتوانید کسب و کار پر سود خود را راه اندازی نمایید و گامی استوار به سوی هدف خود بردارید . 

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری